figyelem

Bankkártyás fizetés az Invitel Pontokban

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy Invitel Pontjainkban a bankkártyás fizetés átmenetileg szünetel!

Megértését és türelmét köszönjük!

Figyelem

Számlázási információk

Tisztelt Ügyfelünk!

Számlázási rendszerünk jelenleg fejlesztés alatt áll, ezért online felületünkön a számlázással kapcsolatos információk (egyenleg, befizetés) megjelenítése nem működik. Számlázást érintő kérdésekkel, kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1443-as telefonszámon.

Megértését és türelmét köszönjük!

figyelem

Salgótarjáni Invitel Pont bezárása

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy salgótarjáni Invitel Pontunkat 2019. március 31-el bezárjuk.

Továbbiakban az ügyintézés a helyi DIGI Pontban (Salgótarján, December 8. tér 4, 3100) lehetséges, keressék kollégáinkat bizalommal. Köszönjük a megértést, az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

Online hibabejelentés

Lépjen kapcsolatba velünk online ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül!

Az Ügyfélkapu segítségével egyszerűen és gyorsan jelezheti felénk, ha az Ön által igénybe vett szolgáltatásokkal kapcsolatosan bármilyen hibát tapasztal! Így panaszát könnyebben és hatékonyabban tudjuk kezelni! Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül!
* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Szolgáltatás típusa:

Szolgáltatás altípusa:

Probléma típusa:


Kérjük, adja meg az azonosításhoz szükséges alábbi adatokat!

Előfizető neve*:
Szolgáltatás azonosító*:
Szerződés száma:
Szolgáltatási cím*:
Kapcsolattartó elérhetősége*:
E-mail*:

Kérem, várjon!