Mifelénk érdemes időben ébredni

Tévét, internetet és telefont egyben tartalmazó Kolibri csomagjainkhoz kiválasztottuk legnépszerűbb kiegészítőinket, amelyeket – azok megrendelése esetén – 30 napig díjmentesen kipróbálhat:

  • Vírusvédelmi szolgáltatás

    A megújult, rendszeresen frissülő Kaspersky vírusvédelmi szoftvert most nem csak számítógépére telepítheti, hanem okostelefonját vagy táblagépét is védheti az online kártevőktől.

  • FilmBox minicsomag

    A plusz 4 Filmbox csatorna még szórakoztatóbb filmeket biztosít a közös családi tévézéshez

    Filmbox
    FilmBox Plus, FilmBox Extra, FilmBox Family, FilmBox Arthouse
    + Filmbox Live szolgáltatás az online tévézéshez
  • Még több Tévé!

    Plusz tévécsatornák egy választható minicsomagban, amelyeket 30 napig díjmentesen élvezhet!

Ön melyiket választja?

3 Generáció - kicsiknek, nagyoknak
Nick Jr., VH1 Classic, M3
Mozdulj! - tánc, utazás
MTV Dance, Travel Channel, Nautical Channel
MotoRock - az autó-motor sport és a rockzene szerelmeseinek
Motors TV, MTV Rocks

A Kolibri csomag havi előfizetési díja 30 nap után megnövekszik a választható extrák havi díjával.

  • Start régió

    0 Ft-os telefonos percdíjak

    A Start Régió díjcsomaggal belföldi vezetékes helyi és helyközi hálózatba 0 Ft-os percdíjjal telefonálhat, és élvezheti a hosszú beszélgetéseket!

A választható kiegészítők mellett Kolibri csomagjaink díjmentes extrákat is tartalmaznak:

WiFi

WiFi

Vezeték nélküli internetélmények

Havidíjmentes WiFi funkciós eszköz, amellyel vezeték nélkül is élvezheti otthonában a szupergyors internet minden előnyét.
Vevőegység

Vevőegység

Minőség a képernyőn

A tökéletes digitális tévézéshez egy vevőegység szükséges, amely biztosítja, hogy a jó minőségű jel a tévékészülékhez jusson. Ezt a készüléket IPTV szolgáltatásunkhoz díjmentesen bocsátjuk rendelkezésére.
HD csatorna

HD csatorna

Lenyűgöző látvány

Kristálytiszta kép a HD-felbontásnak köszönhetően! Keresse az M1 HD, M2 HD, M4 Sport HD, M5 HD, Duna HD és Duna World HD adását digitális kábeltévé és IPTV csomagjainkban.
CA modul

CA modul

A CA modullal az Invitel digitális kábeltelevízió szolgáltatását veheti igénybe, ha Önnek TV kártyafogadó egység illesztésére alkalmas tévékészüléke van. Az első eszközként igénybe vett CA modult díjmentesen bocsátjuk rendelkezésére

A díjmentes extrák után a teljes szerződéses időszak alatt sem kell havi díjat fizetnie a Kolibri csomag havi díján felül.

A különböző Kolibri csomagok eltérő díjmentes extrákat tartalmaznak, ügyfélszolgálatunkon kollégáink segítenek Önnek, hogy a választott csomag mely extrák kombinációját tartalmazza és a 30 napos kedvezmény mely kiegészítőkre vonatkozik!

Visszahívást kérek

Az ajánlat 2016. augusztus 22-től visszavonásig érvényes, meglévő (legalább 6 hónapja) lakossági Invitel előfizetők számára, az Invitel réz, optika, VDSL és kábeles szolgáltatási területein a meglévő mellett új internet, és/vagy IPTV/kábeltévé szolgáltatáselemet is tartalmazó Kolibri csomag 24 hónapos szerződéssel való megrendelése esetén. A díjak az áfát tartalmazzák. A határozott időtartam a Vírusvédelmi csomagra, a Filmbox minicsomagra, a választható minicsomagra és a Start Régió opcióra nem vonatkozik, azok bármikor következmények nélkül felmondhatóak. A Kolibri csomag havi előfizetési díja az extrák havidíjmentes időszakát követően megnövekszik a 30 naptári napos próbaidőszak alatt fel nem mondott kiegészítő szolgáltatások havi díjával. Az előfizetői jogviszony határozott időn belüli felmondása esetén az előfizetőt a vonatkozó ÁSZF szerinti kötbérfizetési kötelezettség terheli. A díjak az áfát tartalmazzák.

1 A HD csatornákat kizárólag optika, VDSL és digitális kábel hálózattal lefedett területeken tudjuk biztosítani.

alert

Használja ki Ügyfélkapu oldalunk előnyeit!

Személyes ügyfélszolgálati oldalán gyorsan és kényelmesen intézheti ügyeit, miközben információkat kaphat az igénybe vett szolgáltatásairól, számláiról, illetve az Önt érintő karbantartásokról.

Bezárás

Jelentkezzen be Invitel fiókjába





Elfelejtette jelszavát? | Regisztráljon itt

Új jelszó kérése




Ügyfélszolgálat regisztráció


















Ügyfélszám

Hibát észlelt a szolgáltatásunkban?
Hogy minél előbb újra élvezhesse szolgáltatásunkat, kérjük, végezze el az alábbi lépéseket!

X

Analóg KTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a koax csatlakozó nem csúszott-e ki véletlenül a TV-készülékből vagy a fali aljzatból. Ha több TV-készüléke van, nézze meg, hogy minden készüléken jelentkezik-e a hiba.
  • Kérjük,nézze meg, hogy a csatornakiosztásában szerepel-e az adott TV-csatorna. Analóg kábeltévé csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Kérjük,hangolja újra a TV-készülékét.

Digitális KTV

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kártya helyesen van-e a vevőegységbe (set-top-box) helyezve
  • Kérjük, állítsa vissza a „Beállítások” menüben a gyári alapértékeket.
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az TV-előfizetésében szerepel-e a hiányolt TV-csatorna. Digitális kábeltévé-csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Amennyiben minden csatornán tapasztalja a problémát, áramtalanítsa (húzza ki, majd dugja vissza az aljzatba) a TV-készüléket és a vevőegységet (set-top-box), majd 20 másodperc várakozás után kapcsolja vissza a készülékeket!

IPTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük,ellenőrizze a modem kábeleit, a szűrőt (splitter) és azok csatlakozási pontjait!
  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a modem és a vevőegység (set-top-box) csatlakozása megfelelő-e!
  • Áramtalanítsa a modemet, majd a vevőegységet is, a visszakapcsolás előtt várjon 20másodpercet.
  • Először a modemet helyezze áram alá, majd ha minden LED folyamatosan világít, a vevőegységet/egységeket is egyesével.
  • Áramtalanítsa a modemet 1-2 percre, majd indítsa újra.
  • Ha csak néhány csatornát lát, kérjük a távirányítón a jobbra gomb megnyomásával, a listából válassza ki az összes TV-csatorna kategóriát, majd OK gomb lenyomásával megjelenik minden TV-csatorna.
    • Amennyiben csak közszolgálati adók láthatóak –díjtartozás miatt korlátozva van a szolgáltatás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1443- as hívószámon, hétfőn munkanapokon 08.00-20.00 óra között, keddtől péntekig 08.00-18.00 óra között.
    • Előfordulhat, hogy a „Gyerekzár” funkció miatt nem látja az adott csatornát/csatornákat: A főfelhasználónak lehetősége van a Gyerekzár PIN kód használatával alkalmilag vagy tartósan kikapcsolni a védelmet. A védett csatornán a kék gomb megnyomása után a rendszer kéri a főfelhasználói PIN kódot. A helyes PIN beírása után megjelenik az adott TV-csatorna. (Amennyiben Ön már beállított Gyerekzárat, akkor annak PIN kódját kell beírnia. Amennyiben elfelejtette ezt a kódot, úgy a Menüben a felhasználói PIN beírásával újabb Gyerekzár kódot tud megadni. Ha Önnél nincs beállítva a Gyerekzár funkció, akkor a felhasználói PIN-t kell beírnia a tiltás feloldásához. A felhasználói PIN-t a szerződésében találja.)

ADSL Internet

  • Kérjük, áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze le, hogy a csatlakozó kábel nem csúszott-e ki a modemből.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az ADSL modemből közvetlenül egy kábel menjen a számítógépbe! Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze a csatlakozási ikonban, hogy felhasználónevét és jelszavát helyesen írta-e be.
  • Kérjük,kapcsolja ki ideiglenesen tűzfalát, víruskeresőjét.
  • Tesztelje, hogy az oldalak másik böngésző programban betöltődnek-e.
  • Kérjük,ellenőrizze számítógépét, hogy véletlenül nem vírusos-e

Kábel internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a koax kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Optikai internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

VDSL internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Ha a hiba továbbra is fennáll, hívja a 1445-ös telefonszámot, vagy írjon nekünk üzenetet itt.

Kérem várjon!