Kérdések és válaszok

A kérdések között keresem a következőt:

Keresés törlése

Bekötés folyamata

Az Invitel szolgáltatási területén egyes Színvilág csomagjainkban akár díjmentesen is választhat WiFi routert, vagy kedvező árú havidíjért bérelhet egyet.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben a szolgáltatás létesítésének nincs műszaki akadálya, az Invitel technikai munkatársa időpontot egyeztet Önnel telefonon, és a megállapodott időpontban a szerelést végző kollégák bekötik a szolgáltatást a megadott létesítési címen.

A létesítés során kollégánk pár lépésben ismerteti a megrendelt szolgáltatás működésének főbb elemeit, majd ezt követően Ön azonnal használhatja a szolgáltatást.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatás bekötésével azonos napon. Az Előfizetőt a szolgáltatás aktiválásáról - azaz a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges műszaki feltételeinek megteremtéséről - telefonon keresztül egy üdvözlő hívás keretében tájékoztatjuk. A hívás célja az Előfizető tájékoztatása arról, hogy a szolgáltatást az Invitel megkezdte.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az optikai hálózat új, modern hálózat. Ezt a hálózatot ugyanúgy, ahogy a jelenleg használt rézhálózatot is, be kell vezetnünk az Ön otthonába. A szerelőink az Önnel egyeztetett módon oldják meg a kábelezést, azaz, maximálisan alkalmazkodnak az esztétikus megoldásokhoz, amennyire az fizikailag lehetséges.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Önnek nincs semmi teendője, csak az előre egyeztetett időpontban fogadnia kell kollégáinkat. Az Invitel kollégái az Ön otthonában kétféle eszközt telepítenek:

  • A továbbfejlesztett modemet, más néven egy digitális elosztót. Ezen keresztül biztosítjuk a szélessávú internet-hozzáférést, valamint beépített elosztóként (routerként) is funkcionál, négy hálózati vezetékes csatlakozási lehetőséggel (Ethernet port).
  • A második eszköz egy digitális vevőegység (set-top-box). Ez a vevőegység felel azért, hogy az előfizetőhöz az általa megrendelt televíziós csatornák és kiegészítő IPTV-funkciók (megállítható és felvehető adás, tegnap TV-je stb) eljussanak.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben még nem vett igénybe internet szolgáltatást az Inviteltől, a létesítést végző kolléga első alkalommal segít elvégezni a szükséges alapbeállításokat. A számítógép és az internetkapcsolat további beállítását Ön tudja elvégezni. Amennyiben kérdése van, 1445-ös technikai ügyeletünk telefonszámán kollegáink készséggel állnak rendelkezésére. Honlapunkon pedig az alábbi linken tájékozódhat a beállításokkal kapcsolatban: xDSL.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az Invitel munkatársai háromszor keresik meg Önt különböző időpontokban. Amennyiben a telefonos megkeresés sikertelen, akkor postai levélben küldünk értesítést az Előfizető részére. Természetesen, Önnek is van lehetősége az időponttal kapcsolatosan érdeklődni Ügyfélszolgálatunkon:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatás bekötése határozott idejű szerződéskötés esetén díjmentes.* Határozatlan idejű szerződéskötés esetén a mindenkori hatályos ÁSZF-ben meghatározott létesítési díjakat kell fizetni.
*(maximum két vételi hely kiépítése esetén).

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatást kábel használatával vezetjük be a lakásba és onnan osztjuk el az adott megrendelésnek megfelelően. A szerelők Önnel egyeztetett módon oldják meg a kábelezést, azaz maximálisan alkalmazkodnak az esztétikus megoldásokhoz, amennyire az fizikailag lehetséges.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Televízió

A szolgáltatás használatához szükséges vevőegységet az Invitel biztosítja az előfizetők részére, ennek megvásárlására nincs lehetőség. A készüléket esetleges meghibásodás esetén javítjuk vagy cseréljük. Abban az esetben, ha több tévékészüléken szeretné igénybevenni a szolgáltatást, a további vevőegységek megvásárolhatók az Inviteltől.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A műszaki feltételektől függően jelenleg maximum 3 db tévékészülékre tudjuk biztosítani a digitális kábeltévé-, illetve IPTV szolgáltatást. Réz alapú technológiával lefedett szolgáltatási területeinken maximum 2 db tévékészülékre tudjuk biztosítani az IPTV szolgáltatást.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A vevőegység segítségével tudjuk biztosítani az Ön számára a digitális kép- és hangminőséget, valamint a csomaghoz tartozó kiegészítő szolgáltatások, mint a megállítható és felvető adás is ezen keresztül érhetők el. Ezeket az előnyöket abban az esetben tudjuk több készülékén is biztosítani, ha mindegyik tévékészülékhez csatlakoztatunk egy-egy vevőegységet.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az optikai hálózat a rézhálózattól eltérően egy újabb, modernebb technológia. Ahogy a jelenleg használt rézhálózatot is, az új optikai hálózatot is be kell vezetnünk otthonába. A bekötésnél kollégáink maximálisan alkalmazkodnak az Ön igényihez, amennyire az fizikailag lehetséges.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az aktuális csatornakiosztást honlapunkon itt találja (analógdigitálisIPTV), valamint a mindenkor érvényes Lakossági ÁSZF 1.sz. melléklet Függelékében. Továbbá munkatársaink is szívesen adnak információt a 1443-as telefonszámon, vagy az Önhöz legközebbi Invitel Pontban Csatornakiosztás változás esetén meglévő ügyfeleinket a számlalevéllel együtt megküldött ÁSZF közleményben tájékoztatjuk.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az Invitel fogyasztói véleménykutatásokat szem előtt tartva a TV-csatorna piac változásai alapján színvonalas, változatos, nagy érdeklődésre számot tartó műsorokkal bővíti, illetve változtatja műsorkínálatát.Olyan csatornákkal, amit a felmérések szerint a legtöbben szeretnek.Az ilyen változtatásoknál sajnos előfordulhat, hogy egy-egy előfizető által kedvelt TV-csatorna kikerül a kínálatból. Az Invitelnél az elérhető csatornák listáját mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva alakítjuk ki.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Erre vonatkozó információkat a saját tévékészülékének beállításaiban talál. Amennyiben az eszköz képes az MPEG4 kódolásra, valamint a specifikációi közt szerepel a HD (1080p) felbontás, úgy az Ön készüléke alkalmas a HD adások megjelenítésére.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Igen, az analóg szolgáltatás megmarad a többi készüléken, és változatlan módon nézheti a megszokott csatornákat, ennek külön díja nincs.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Analóg technológián biztosított szolgáltatásnál 1db tévékészülék beüzemelése díjmentes, további készüléknél a kiépítés díjköteles és műszaki felméréshez kötött.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Technikusaink minden esetben visznek kábelt a szolgáltatáshoz, így az ügyfélnek semmi többletköltséggel nem jár a bekötés. Tévékészülékének megfelelő (RGB, SCART és HDMI) kábellel végzik el a bekötést.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Önnek nincs semmi teendője, csak az előre egyeztetett időpontban fogadnia kell kollégáinkat. Az Invitel kollégái az Ön otthonában kétféle eszközt telepítenek:

  • A továbbfejlesztett modemet, más néven egy digitális elosztót. Ezen keresztül biztosítjuk a szélessávú internet-hozzáférést, valamint beépített elosztóként (routerként) is funkcionál, négy hálózati vezetékes csatlakozási lehetőséggel (Ethernet port).
  • A második eszköz egy digitális vevőegység (set-top-box). Ez a vevőegység felel azért, hogy az előfizetőhöz az általa megrendelt televíziós csatornák és kiegészítő IPTV-funkciók (megállítható és felvehető adás, tegnap TV-je stb) eljussanak.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Önnek valószínűleg nincs előfizetése az adott csatornára, illetve csomagja nem tartalmazza azt. Ha a hibaüzenet olyan csatorna esetében jelenik meg, amire Ön előfizetett, kérjük, hívja hibabejelentőnket a 1445-ös számon! Amennyiben bővíteni szeretné jelenlegi csatornalistáját, válassza ki az Önnek leginkább megfelelő csomagunkat!


Csomagajánlat

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

CA modul (Digitális kábeltévéhez)

  • Invitel DTV frekvencia táblázat – központi, Érvényes: 2017. 01. 02-től

    Szolgáltatási területek: Balassagyarmat, Balmazújváros, Báránd, Berettyóújfalu, Cegléd, Füzesabony, Hajdúböszörmény, Hajdúszoboszló, Kaba, Kalocsa, Karcag, Kecskemét, Kisújszállás, Martfű, Nádudvar, Őrhalom, Patvarc, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Polgár, Püspökladány, Sajóörös, Sajószöged, Tiszaújváros,Törökszentmiklós

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Igen, az Invitel digitális kábeltévé szolgáltatása 2013.06.02-től kizárólag az Invitel által biztosított CA modulokkal vehető igénybe. Kérjük, elérhetőségeinken érdeklődjön az igénybe vételi lehetőségekről és a jelenleg Önnél lévő (de nem használt) vevőegység Inviteles CA modulra cseréléséről.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  • Első lépésként ellenőrizze, hogy az Ön TV készülékén található-e CI foglalat (PCMCIA card slot, lapos kártyabefogadó hely)! Ez a foglalat felismerhető, de ha nem biztos a dolgában, akkor javasoljuk, hogy ellenőrizze készüléke felhasználói útmutatóját vagy forduljon készüléke gyártójához, forgalmazójához bővebb információért!
  • Nézze meg a TV készülék használati útmutatójában, hogy alkalmas-e digitális kábeltelevízió szolgáltatás vételére, azaz a készülék rendelkezik-e úgynevezett DVB-C tunerrel! 
  • Ha nem talál ilyen információt, de a TV készülék használati útmutatója ír digitális kábeles csatornakeresésről, akkor kövesse az útmutatót és végezze el a csatornakeresést! Amennyiben a készüléke alkalmas, akkor Invitel vevőkártya és CA modul nélkül is megtalálja és felismeri a digitális TV csatornákat, de csak a magyar közszolgálati csatornákat lesz jogosultsága nézni.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  • Csatlakoztassa az Invitel kábeltelevíziós kábelét (koaxiális) tévékészülékének Antenna vagy Cable IN bemenetéhez!
  • Állítsa vissza gyári értékekre a tévékészüléket a használati útmutatójának segítségével!
  • Kezdje meg a digitális csatornakeresést a tévékészülék használati útmutatójában leírtak szerint és kövesse a képernyőn látható utasításokat! Ekkor még ne helyezze be CA modult és a hozzátartozó vevőkártyát a tévékészülékbe!
  • Válassza a digitális hangolást, majd ezután az automatikus hangolást! A tévé vételi módnál válassza a kábelt!
  • Egyes készülékek beüzemeléshez szükségesek lehetnek az alábbi paraméterek:
    Kezdő frekvencia: 370 MHz (370 000 kHz)
    Befejező frekvencia: 860 MHz (860 000 kHz)
    Szimbólum sebesség (Symbol rate): 6875 kS/s
    Moduláció (Konstelláció): 64 QAM
    ONID: 103 (Csak bizonyos készülékek esetén szükséges megadni)
  • A sikeres telepítést követően kapcsoljon az m1 csatornára (1-es programhely)! Ekkor CAM modul nélkül is látnia kell a digitálisan sugárzott m1 adását, illetve az Elektronikus Műsorújság (EPG, Guide) tartalmát.
  • Kapcsoljon a 3-as csatornahelyre (RTL Klub)! Az adás sugárzása kódolt, így teljesen normális, ha nem látja az éppen futó műsort. Ekkor tévékészülékén „kódolt adás” felirat jelenhet meg.
  • Helyezze a vevőkártyát a CA modulba! Ügyeljen a helyes beillesztésre!
  • Helyezze be a CA modult a TV készülék CI (vagy PCMCIA) feliratú bemenetébe a TV készülék használati utasításának megfelelően!
  • Ezután „Azonosítás folyamatban, kérem, várjon.” üzenetet fog látni a készülék képernyőjén. Kérjük, legyen türelemmel, amíg az első azonosítás megtörténik a CA modul és az Ön tévékészüléke között. Az első azonosítás több percet is igénybe vehet.
  • A sikeres azonosítást követően a telepítés befejeződött és a TV készülékén látható lesz az RTL Klub, illetve további előfizetett csatorna műsora.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  • Az Invitel CA modul alapvetően a kódolt digitális televízió szolgáltatások vételére, kikódolására szolgál, de alapszolgáltatásként támogatja az Elektronikus Műsorújság (EPG) megjelenítését is. További digitális kiegészítő szolgáltatások (pl. Felvétel (PVR), Megállítható és visszatekerhető adás) tévékészüléke képességeitől függően érhetők el. Kérjük, tekintse át készüléke használati útmutatóját!
  • Amennyiben tévékészüléke nem alkalmas erre, de Ön mégis szeretné a digitális kiegészítő szolgáltatásokat igénybe venni, akkor igényelje digitális kábeltelevízió szolgáltatásunkat vevőegységgel (STB)! 

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Internet

Igen, a bekötés munkálatokkal jár, de a szerelők minden esetben az ügyfél kéréseit figyelembe véve végzik el az ADSL szolgáltatását létesítését.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az ADSL szolgáltatás telefonvezetéken keresztül működik, az időjárás változások nincsenek rá hatással, ezért megbízható a minősége. Ez egy olyan technológia, ami digitális adatátvitelt tesz lehetővé így a szélessávú internet szolgáltatás (ADSL) használata mellett párhuzamosan telefonálni is lehet. Ez a technológia lehetővé teszi nagyobb távolságon is a gyors adatátvitelt.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az interneten számos letöltési sebességmérő oldalt, szolgáltatást talál. Kérjük, először az Invitel weboldalán az alábbi linken található mérővel ellenőrizze az aktuális internetkapcsolat letöltési sebességét. Amennyiben a mérés eredményeként nem a megfelelő letöltési sebesség jelenik meg, hívja a 1445-ös (vezetékes telefonról díjmentesen, mobiltelefonról kék szám hívás díjáért hívható) hibaelhárítási vonalunkat, ahol kollégáink a hét minden napján, 24 órában nyújtanak segítséget. Az internet szolgáltatás során biztosított garantált le és feltöltési sebességről a mindenkori aktuális ÁSZF-ben tájékozódhat.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az internet sávszélessége függ attól, hogy milyen technológia érhető el az Ön lakhelyén, előfizetési címén (pl. ADSL, optika, stb.), illetve milyen távolságra található a bekötési cím a technikai központoktól. Az Invitel folyamatosan fejleszti szolgáltatásait és hálózatát, amennyiben az Ön lakhelyén is elérhetővé válik nagyobb sávszélességű internetcsomag, arról tájékoztatjuk Önt.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A gyors, korlátlan internet több számítógépen is megfelelően működik WiFi modem használatával. Ha az ehhez szükséges Wi-Fi routert nem tartalmazza az Ön által választott internet szolgáltatás díjcsomagja, akkor kedvező havidíjért bérelhet* egyet.
*(Amennyiben InVilág csomagja van, vagy InVilág csomagra vált.)

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az Invitel szolgáltatási területén egyes InVilág csomagjainkban akár díjmentesen is választhat Wi-Fi routert, vagy kedvező árú havidíjért bérelhet egyet.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben még nem vett igénybe internet szolgáltatást az Inviteltől, a létesítést végző kolléga első alkalommal segít elvégezni a szükséges alapbeállításokat. A számítógép és az internetkapcsolat további beállítását Ön tudja elvégezni. Amennyiben kérdése van, 1445-ös technikai ügyeletünk telefonszámán kollegáink készséggel állnak rendelkezésére. Honlapunkon pedig az alábbi linken tájékozódhat a beállításokkal kapcsolatban: ADSL

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Jelszó módosítással kapcsolatban keressen meg bennünket az alábbi elérhetőségeken:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Digitális kábeltévé

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Lehet,hogy el van némítva a készülék, állítsa a vevőegység (set-top-box) távirányítójával középre a hangerőt éskérjük, ellenőrizze, hogy nincs elnémítva (mute gomb)!
  • Kérjük,kapcsolja ki, majd be a vevőegységet (set-top-box)!A ki- és bekapcsolás között érdemes 20másodpercet várni!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük,kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze, hogy a SCART/HDMI kábel helyesenvan-e csatlakoztatva a készülékhez!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Elképzelhető,hogy a távirányító nincs a vevőegységre (set-top-box) irányítva, kérjük,irányítsa rá!
  • Ellenőrizze, hogy az elemek helyesen vannak-e betéve, illetve cserélje ki!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  • Amennyiben rendellenes működést vagy meghibásodást észlel, kérjük, hívja hibabejelentőnket a 1445-ös számon! Amennyiben a hiba nem rongálódásból ered, az Invitel díjmentesen biztosít csereeszközt.
  • Amennyiben a hiba oka megrongálódás, akkor cserére csak kártérítési díj megfizetésre ellenében van lehetőség.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze,illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Állítsa vissza a „Beállítások”menüben a gyári alapértékeket.
  • Előfordulhat, hogy a „Gyerekzár” funkció miatt nemlátja az adott csatornát. A „Gyerekzár” funkciót ”a Beállításokon” belül a „Gyerekzár”menüpontban tudja kikapcsolni.
  • A távirányítón az OK gomb lenyomása után a listábólválassza ki a kívánt csatornát.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az TV-előfizetésében szerepel-e a hiányolt TV-csatorna. Digitális kábeltévé-csatornakiosztásunkat itt találja.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Kérjük, ellenőrizze, hogy a TV-készülék és a vevőegység(set-top-box) csatlakozása megfelelő-e?

  • Amennyiben minden csatornán tapasztalja a problémát, áramtalanítsa (húzza ki, majd dugjavissza az aljzatba) a TV-készüléket és a vevőegységet (set-top-box), majd 20 másodpercvárakozás után kapcsolja vissza a készülékeket!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Valószínűleg a kártya nincs benne, vagy rosszul van behelyezve a vevőegységbe (set-top-box).
  • Kérjük, állítsa vissza a „Beállítások” menüben a gyári alapértékeket.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

IPTV

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Állítsa a TV-készülék hangerő-szabályozójátközépre, ellenőrizze, hogy nincs-e elnémítva (mute gomb) a készülék!
  • A vevőegység (set-top-box) távirányítójával állítsa középre a hangerőt, ellenőrizze, hogy nincs elnémítva(mute gomb) a készülék!
  • Kapcsoljaki, majd be a vevőegységet (set-top-box)! A ki- és bekapcsolás között várjon 20 másodpercet!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Elképzelhető,hogy a távirányító nincs a vevőegységre (set-top-box) irányítva, kérjük,irányítsa rá!
  • Érdemes leellenőrizni, hogy az elemek helyesen vannak-e betéve, és kicserélni, ha szükséges!
  • Indítsa újra a távirányítót: vevőegység (set-top-box) + SET gombot folyamatosan tartsa nyomva, míg a vevőegység feletti LED ki nem gyullad (3 másodperc) , a távirányító számgombjain írja be a 901-es kódot majd ismét nyomja le a vevőegység (set-top-box) gombot amíg a LED 3-at villan majd kialszik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük,ellenőrizze a modem kábeleit, a szűrőt (splitter) és azok csatlakozásipontjait!
  • Áramtalanítsa a modemet 1-2 percre, majd indítsa újra.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a modem és a vevőegység (set-top-box) csatlakozása megfelelő-e!
  • Áramtalanítsa a modemet, majd a vevőegységet is, a visszakapcsolás előtt várjon 20másodpercet.
  • Először a modemet helyezze áram alá, majd ha minden LED folyamatosan világít, a vevőegységet/egységeket is egyesével.
  • Kérjük,ellenőrizze a vevőegység és a TV-készülék csatlakozását (SCART- vagy HDMI-csatlakozás)!
  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a TV-készülék a megfelelő csatornán van-e, állítsa át a csatornát AV-re, a Video vagy Source gomb segítségével a televízió távirányítóján.
  • Ha a vevőegységen a LED pirosan világít, akkor be kell kapcsolni a készüléket.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Érdemes leellenőrizni a modem és a vevőegység (set-top-box) csatlakozása megfelelő-e. Amennyiben minden csatornán tapasztalja a problémát, áramtalanítsa TV-készüléket, a modemet és a vevőegységet, majd 20 másodperc várakozás után kapcsolja be elsőnek a modemet, majd 3 perc múlva a vevőegységet és a TV-készüléket!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • A távirányító felső sorában lévő LED-ek segítségével ellenőrizheti, hogy készüléke milyen módban üzemel éppen (TV-készülék vagy STB mód).
  • Kérjük,indítsa újra a távirányítót: (set-top-box)+SET gombot folyamatosan tartsa nyomva, míg a STB feletti LED ki nem gyullad, a távirányító számgombjain írja be a 901-es kódot majd ismét nyomja le az STBgombot, amíg a LED 3-at villan majd kialszik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • A távirányítón a jobbra gomb megnyomásával, a listából válassza ki az összes TV-csatorna kategóriát, majd OK gomb lenyomásával megjelenik minden TV-csatorna.
  • Amennyiben csak közszolgálati adók láthatóak –díjtartozás miatt korlátozva van a szolgáltatás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1443- as hívószámon, hétfőn munkanapokon 08.00-20.00 óra között, keddtől péntekig 08.00-18.00 óra között.
  • Előfordulhat, hogy a „Gyerekzár” funkció miatt nem látja az adott csatornát/csatornákat: A főfelhasználónak lehetősége van a Gyerekzár PIN kód használatával alkalmilag vagy tartósan kikapcsolni a védelmet. A védett csatornán a kék gomb megnyomása után a rendszer kéri a főfelhasználói PIN kódot. A helyes PIN beírása után megjelenik az adott TV-csatorna. (Amennyiben Ön már beállított Gyerekzárat, akkor annak PIN kódját kell beírnia. Amennyiben elfelejtette ezt a kódot, úgy a Menüben a felhasználói PIN beírásával újabb Gyerekzár kódot tud megadni. Ha Önnél nincs beállítva a Gyerekzár funkció, akkor a felhasználói PIN-t kell beírnia a tiltás feloldásához. A felhasználói PIN-t a szerződésében találja.)
  • Gyerekzár állandó kikapcsolása: Menü - Beállítások funkción belül a „Gyerekzár”menüpontban lehetséges.
  • Csak egy bizonyos korhatár alatti műsorok láthatók – kérjük, ellenőrizze a Gyerekzár beállításain belül a megadott korhatárokat.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • A távirányító sárga gombjával tudjaváltoztatni a feliratot illetve a hangot.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  • Modern, kompakt kialakítású, kis helyet foglal
  • Digitális kimenet - HDMI csatlakozóval - az újabb típusú TV-készülékekhez és hangrendszerekhez
  • Analógkimenet - SCART csatlakozóval - a régebbi típusú TV-készülékekhez
  • Külön digitális hang kimenet hangrendszerekhez
  • Egyéb digitális előnyökről itt olvashat

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Kábel internet

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Valószínűleg kikacsolt állapotban van jelenleg a modem, kérjük, kapcsolja be.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a koax kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Javasoljuk,áramtalanítsa modemét.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Hívásrészletezés / Számhordozás

Az e-mail útján továbbított hívásrészletezés díjmentes.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Sajnos a bejövő hívások részletezését nem áll módunkban kiadni. Ezeket az adatokat csak a hatóság kérésére és részére tudjuk biztosítani (pl. rendőrségi feljelentés miatt).

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számhordozás azt jelenti, hogy Ön a meglévő telefonszámát megtarthatja akkor is, ha telefonszolgáltatót vált. Azaz telefonszolgáltató-váltás esetén a régi, már megszokott telefonszámát tudja használni az új szolgáltatónál is.

A számhordozási igényt az előfizetőnek mindig az újonnan választott szolgáltatónál kell kezdeményezni.

Az új szolgáltató kikéri az Ön számát meglévő szolgáltatójától. Amennyiben a számhordozásnak nincs akadálya, a meglévő szolgáltató engedélyezi a szám hordozását az újonnan választott szolgáltatóhoz.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Ön hátradőlhet, hisz kérésére mi intézzük régi, megszokott telefonszámának hordozását, a korábbi szolgáltatóval az Ön igénybejelentése alapján. A további részleteket itt olvashatja

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számhordozással kapcsolatos eljárás részletes szabályait az Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Korlátozott szolgáltatás esetén

A befizetések igazolására az alábbi lehetőségeket kínáljuk:
Bizalmi vonal: az otthoni vezetékes telefonról a 1701, más telefonszámról a 06 80/ 911-701 szám tárcsázásával telefonon keresztül leigazolhatja a befizetését. A szám felhívása után az automata irányításával, a készülék nyomógombjainak segítségével adhatóak meg az adatok.
Fax: a befizetést igazoló feladóvevény másolatát kérjük, küldje el faxon a 06 1/801-1395 fax számra.
E-mail: a befizetést igazoló feladóvevényt beszkennelve kérjük, küldje el az internetszamla@invitel.co.hu címre.
Invitel Pont: a befizetését személyesen is igazolhatja, illetve be is fizetheti Invitel Pontjainkban (személyes ügyfélkapcsolati pontokon). Kérjük, hogy korlátozott szolgáltatás esetén jelezze Invitel Pont munkatársunk felé a szolgáltatás visszakapcsolási igényét.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számla késedelmes befizetésének igazolásával elkerülhető a szolgáltatás korlátozása, illetve a már korlátozott szolgáltatás esetén meggyorsíthatja annak újbóli üzembe helyezését.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számla befizetésének igazolásától számított 72 órán belül várható abban az esetben, ha az összes lejárt befizetési határidejű számlát kiegyenlítette.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az összes lejárt befizetési határidejű számla kiegyenlítése után kapcsolhatjuk vissza a szolgáltatást, a számlák befizetésének igazolásától számított 72 órán belül.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatást díjtartozás esetén korlátozzuk. A jogviszony a korlátozás ideje alatt is folyamatos, illetve az Invitel az ÁSZF-ben meghatározott minimális szolgáltatást továbbra is nyújtja, ezért a korlátozás időtartama alatt csökkentett díjat számlázunk ki.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Azon előfizetőknek, akiknek a befizetése korábbi, mint a szolgáltatás korlátozásának a dátuma, nem számlázunk visszakapcsolási díjat. Azon ügyfeleknek, akiknek késedelmesen, a szolgáltatás korlátozása után érkezik meg a befizetésük,

  • 2014 december 29-től, a díjtartozás utáni visszakapcsolásokra 4.250 Ft-ot számítunk fel.
  • A kábeles ügyfelek esetén számlázott kiszállási díj bruttó 7.000 Ft

Amennyiben késedelmes befizetés miatt korlátoztuk a szolgáltatását és az összes lejárt befizetési határidejű számlát kiegyenlítette, akkor a befizetés igazolásától/beérkezésétől számított 72 órán belül visszakapcsoljuk a szolgáltatását.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Számlával kapcsolatos kérdések

Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és kezelhető. Az elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten történik.
További infók

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás.

A csoportos beszedési megbízás és az átutalás között az alábbi különbségek vannak:

  • Csoportos beszedési megbízás: a csoportos beszedési megbízás beállítását Önnek kell kezdeményeznie – a létesített szolgáltatás első számlájának kézhezvétele után –, számlavezető bankjánál.
  • A szolgáltatás azonosításához a számlán lévő fogyasztóazonosító számot kell megadnia. A fogyasztóazonosító egy 4-es számjeggyel kezdődő 11 számból álló egyedi kód, amelyet a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul talál meg.
    A csoportos beszedési megbízás egyik kényelmes előnye, hogy automatikusan történik a tranzakció, tehát Önnek nem kell minden hónapban a díjfizetésre emlékeznie.

Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatásról kiállított Invitel számla bal felső sarkában feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a számla végösszegét. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Befizetési mód változási kérelmét kérjük, hogy jelezze ügyfélkapcsolati pontjainkon:

Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás. A részletekről érdeklődjön ügyfélkapcsolati pontjainkon!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A fogyasztóazonosító egy 4-es számjeggyel kezdődő 11 számból álló egyedi kód, amelyre csoportos beszedési megbízásnál, valamint egyenleginformáció esetén lehet szüksége. A fogyasztóazonosító a számla első oldalán, a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul található.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Ha a szolgáltatás létesítése hónap közben történik meg, akkor a következő hónapban állítjuk ki az első számlát. Az első számlán így egyszerre szerepel az előző havi tört-, és a következő teljes hónap előfizetési díja.

Példa: a szolgáltatás létesítése 2013. január 15-én történik meg. Ebben az esetben az első számlát 2013. februárban postázzuk Önnek.

A 2013. februárban kiküldött számlán szerepel:

  • tört havi előfizetési díj 2013. január 15-től 2013. január 31-ig.
  • egész havi előfizetési díj 2013. február 1-jétől – 2013. február 28-ig.
  • esetleges forgalmi díjak 2013. január 15-től 2013. január 31-ig.

A 2013. március hónapban postázott számlán előfizetési díjként a 2013. márciusi havi díj szerepel.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Három probléma lehetséges:

  • Nem érvényes a csoportos beszedési megbízása.
  • Nincs elegendő összeg a számláján.
  • A folyószámlán megadott leemelhető limitösszegen felüli az adott számla végösszege.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Abban az esetben kerül a fizetési felszólítás a számlára, ha számlazárásig az utalás vagy készpénzes befizetés nem érkezik meg az Invitelhez. Ha a felszólított számlát időközben már kiegyenlítette, akkor kérjük, tekintse a felszólítást tárgytalannak.

Példa: 2012. december havi forgalmú számla összege a 2012. december végi számlazárásig nem érkezik meg az Invitelhez. Ebben az esetben a 2013. január hónapban postázott számlán ez a tétel felszólításként jelentkezik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A hívásrészletezésen és a számlán lévő díjak az alábbiak:

  • A hívásrészletezésen az összes kimenő hívás megtalálható tételesen. A hívásrészletezésen lévő összegek nettó árak, nem tartalmazzák az áfát. A beszélgetések áfával terhelt díjait a számlán találja meg.
  • A számlán lévő díjak:
    • előfizetési díj,
    • forgalmi díjak áfával.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Nem, minden előfizetőnk esetében egységes a számla befizetésének határideje.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az ÁSZF szerint a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. A 72 órán túli késedelmes elhárítás esetén az Invitel jóváírást ad az előfizetőnek az ÁSZF-ben meghatározottak szerint.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Általános információk

Honlapunkon a csomagajánlat menü alatti üres mezőkbe a cím megadásával a szolgáltatás kereső segítségével tájékozódhat arról, hogy az adott címen mely szolgáltatások létesíthetők.

Csomagajánlat

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az invitel előfizetőjétől az alábbi meghatalmazás kitöltése szükséges, amellyel a megbízott igazolja, hogy eljárhat megbízója képviseletében a személyes, telefonos és e-mailen keresztüli ügyintézésnél.

Meghatalmazás letöltése

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Hálózatunkat folyamatosan fejlesztjük. Amint egy adott területen sikeresen befejeztük hálózatunk fejlesztését, érintett ügyfeleinket telefonon, személyesen vagy szórólap útján azonnal tájékoztatjuk.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Technikai ügyeletünk a hét minden napján 24 órában áll rendelkezésére a 1445-ös telefonszámon (vezetékes- és  mobiltelefonról is díjmentesen hívható).

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A beérkezett panaszt az Invitel a törvényi előírásoknak megfelelően 30 naptári napon belül kivizsgálja és írásban megválaszolja.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A panaszát telefonon, írásban vagy személyesen is van lehetősége benyújtani.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az Ön által bejelentett hiba elhárítása 72 órán belül megtörténik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Telefon

A Beszédes Péntek, Beszédes Hétköznapok, Beszédes Hétvége, Beszédes Mobil opciók igénybevételével, adott napokon, adott hívásidőszakokban és hívásirányokban kedvezményes telefonálási lehetőséges biztosítunk. A kedvezmények részleteiről és megrendeléséről érdeklődjön munkatársunknál a 1443-as telefonszámon, vagy fáradjon be az Önhöz legközelebbi Invitel Pontba

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számlák kiegyenlítésére az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Elektronikus számlafizetés: Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és kezelhető. Az elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten történik. Elektronikus számlát Díjnet rendszerre való regisztrációkor kezdeményezhet. További részletek itt.
  • Csoportos beszedési megbízás (CSBM): a csoportos beszedési megbízás beállítását Önnek kell kezdeményeznie - a létesített szolgáltatás első számlájának kézhezvétele után -, a számlavezető bankjánál. A szolgáltatás azonosításához a számlán lévő Fogyasztó azonosító számot kell megadnia. A Fogyasztó azonosító a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul található meg (Az Ön azonosítója csoportos beszedési megbízás, valamint egyenleginformáció esetén). A fogyasztó azonosító 4-es számjeggyel kezdődő, 11 számból álló számsor. A CSBM itt tölthető le.
  • Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. A közlemény rovatban kérjük, hogy tüntesse fel a Fogyasztó azonosítóját.
  • Csekkes befizetés: postai csekkes befizetési mód esetén a csekk befizetését Ön kezdeményezi a Postán.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Kimenő hívásairól Ön vagy meghatalmazottja (két tanú aláírásával ellátott meghatalmazással) kérhet számlarészletezést. Kérjük, hogy igényét az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezze

  • Online ügyfélszolgálat: Az online felületre egy egyszerű regisztráció után lehet bejelentkezni a jobb felső sarokban található belépés/regisztráció linkre kattintva.
  • Telefonos elérhetőségeink.
  • Invitel Pontjaink (személyes ügyfélkapcsolati pont) listája.

Díjazása:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az alábbi elérhetőségeken ellenőrizheti a hóközi forgalmát:

  • normál, vezetékes telefonról: 1710
  • feltöltő kártyás vezetékes telefonról: 06 80 911 727

Díjazása:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Ebben az esetben javasoljuk a már meglévő telefonszám cseréjét egy új telefonszámra, és az új számot titkosítani. A számcsere díjazása az ÁSZF díjszabása alapján történik. (ÁSZF)

A telefonszám titkosítását az előfizető az adatkezelési nyilatkozat kitöltésével tudja kérni. A titkos telefonszám nem jelenik meg a telefonkönyvben és a tudakozó nyilvántartásában sem.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az alábbi elérhetőségeken jelezheti, hogy telefonszámát le szeretné cserélni:

A telefonszám cseréjét az igény beérkezésétől számított 30 napon belül végezzük el.
Miután aktiválták az új számot a központban, a központos kollégák tájékoztatják az ügyfelet, hogy az új telefonszám életbe lépett. A számcsere elvégzéséről az ügyfél írásbeli dokumentációt kap.

A számcseréért az ÁSZF-ben meghatározott díjat kell fizetni. (ÁSZF)

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Átminősítési igényét az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

Az átminősítés elvégzésének határideje az igény beérkezésétől számított 15 nap.
Az átminősítés elvégzéséről szerződésmódosítást küldünk. A szolgáltatás átminősítése díjmentes.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Számlázás/fizetés

A szolgáltatás létesítését követő első egész hónapban. Pl. adott hónap 15-én történő létesítés esetében a következő hónapban postázzuk az első számlát.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A számlán lévő díjak díjazási időszaka az alábbiak szerint kerülnek feltüntetésre:

  • az előfizetési díj mindig az adott hónapra vonatozik, amikor a számlát kézhez kapják. Pl. 2013. január hónapban postázott számlán a 2013. január hónapra vonatkozó előfizetési díj szerepel. Az előfizetési díjat mindig előre kell fizetni, tehát abban a hónapban, amikor a számlát megkapja.
  • a forgalmi díjak mindig az előző hónap forgalmát tartalmazzák, mert ezeket utólag, a lezárt hónap után kell fizetni. Pl. 2013. január hónapban postázott számlán a 2013. január hónapra vonatkozó előfizetési díj és 2012. december hónapra vonatkozó forgalmi díjak szerepelnek.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Abban az esetben, ha az adott hónapban nem tudta határidőre befizetni a számlát, az alábbi módokon le tudja igazolni a befizetést:

  • A csekktövet beszkennelve vagy lefényképezve elküldheti e-mailben az internetszamla@invitel.co.hu címre, faxon 28/530-540-es számon
  • Telefonon a 80/911-701-es számon

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Abban az esetben, ha adott hónap 25-ig nem kapja meg az Invitel számláját, akkor kérjük, jelezze az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • Az Online felületre egy egyszerű regisztráció után lehet bejelentkezni a képernyő jobb felső sarkában található belépés/regisztráció linkre kattintva.
  • Telefonos elérhetőségeink.
  • Invitel Pontjaink (személyes ügyfélkapcsolati pont) listája.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

ADSL internet

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, áramtalanítsa a modemet,illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, áramtalanítsa a modemet,illetve Kérjük, ellenőrizze le, hogy a csatlakozó kábel nem csúszott-e ki a modemből.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a Modem és a számítógép közötti kábel nem csúszott-e ki.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között, hogy helyi kapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.
  • Amennyiben minden megfelelő kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az ADSL modemből közvetlenül egy kábel menjen a számítógépbe! Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között, hogy helyi kapcsolata, hálókártyája megfelelően van-e telepítve, illetve működik-e.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük,cserélje le a hálózati kábelt.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, ellenőrizze a csatlakozási ikonban, hogy felhasználónevét és jelszavát helyesen írta-e be.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük,ellenőrizze számítógépét, hogy véletlenül nem vírusos-e
  • Kérjük,áramtalanítsa modemét.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:

  • Kérjük,kapcsolja ki ideiglenesen tűzfalát, víruskeresőjét.
  • Teszteljele, hogy az oldalak másik böngésző programban betöltődnek-e.
  • Kérjük,ellenőrizze számítógépét, hogy véletlenül nem vírusos-e.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Fizetési lehetőségek

Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és kezelhető. Az elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten történik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A Díjnet rendszer használatához annak webes felületén kell regisztrálni. A Díjnet regisztráció kétszintű.

Először magához a Díjnet rendszerhez, majd a számlakibocsátók közül az Invitelhez kell regisztrálni, amelynek a számlái a továbbiakban elektronikus formában érkeznek. A Díjnet regisztrációhoz Önnek meg kell adnia a bejelentkezési nevét, a jelszavát, e-mail címét, családi és utónevét, lakcímét, emellett lehetősége van telefonszámának rögzítésére is.

A számlakibocsátói regisztrációhoz szükséges egy 6 hónapnál nem régebbi Invitel számla. Amennyiben Ön számláit továbbra is papír alapon szeretné kapni, kérjük, ne kezdeményezzen számlakibocsátói regisztrációt!

Díjnet rendszerhez történő regisztráció semmilyen kötelezettséget nem jelent az Ön számára, kizárólag az ügyintézés válik könnyebbé azon számlakibocsátók esetében, melyek szerepelnek a Díjnet rendszerben.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A Díjnet egy elektronikus számlabemutatási szolgáltatás, ami lehetővé teszi, hogy a különböző - a Díjnet rendszerben számlakibocsátóként szereplő - szolgáltatók ügyfelei a számláikat elektronikus formában, az Interneten tekintsék meg, egyenlítsék ki.

Fentieken túlmenően a Rendszer lehetőséget biztosít a csatlakozott számlakibocsátókkal történő kapcsolattartásra, észrevételek, reklamációk jelzésére, 

Az elektronikusan bemutatott számlákról az ügyfelek nem kapnak papír alapú számlát és készpénzátutalási megbízást (sárga csekket) sem!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben csoportos beszedési megbízással szeretné rendezni számláit, nem kell mást tennie, csak befáradnia számlavezető bankjába vagy egy Invitel Pontunkba, és kitöltenie az ehhez szükséges nyomtatványt. A Invitel Pontunkban kitöltött nyomtatványt munkatársunk eljuttatja az Ön bankjához. Az Invitel weboldaláról letölthető Csoportos beszedési megbízás nyomtatvány (amely már alapból tartalmazza az Invitel GIRO azonosítót) kitöltésénél fontos, hogy az Inviteles számláján feltüntetett egyedi „Fogyasztó azonosító (csoportos beszedés, átutalás)” azonosítóját a nyomtatvány 3. pontjában lévő „Szerződő fel (vagy szerződés) azonosítója a kedvezményezettnél:” helyre írja be. Ha a számlavezető bankjában tölti ki a bankjától kapott blanketta Csoportos beszedési megbízás nyomtatványt, akkor szüksége lesz mind két azonosítóra „Invitel GIRO azonosító” és „Fogyasztó azonosító (csoportos beszedés, átutalás)”.
A nyomtatványt weboldalunkon itt érheti el. A dokumentumot kinyomtatva és kitöltve, az ügyfélszolgálatunk posta címére is elküldheti. A folyamat gyorsabban, egyszerűbben elindítható az Ön Bankjának, netbank szolgáltatásának használatával!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A csoportos beszedési megbízást bankjánál is megteheti.
A csoportos beszedési megbízáshoz szükséges a Fogyasztó azonosító, melyet a nyomtatvány kitöltésekor, illetve bankjának kell megadnia a megbízáskor. Ez a havi számláján megtalálható egyedi számsor.
INVITEL GIRO ID-t (A12069316) is szükséges megani a banknál.
A fogyasztó azonosítót (csoportos beszedés, átutalás) és az Invitel GIRO ID-t a számlája bal felső sarkában a szolgáltató adatai alatt találja.
 

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben továbbra is csoportos beszedési megbízással szeretné rendezni számláit, nem kell mást tennie, csak befáradnia a számlavezető bankjába, ahol elindíthatja az ehhez szükséges nyomtatvány kitöltésével a megbízást.  
A Csoportos beszedési megbízás nyomtatvány kitöltésénél fontos, hogy a számlán az „Előfizetői adatok” rovatban szereplő „Fogyasztó azonosítót (csoportos beszedés, átutalás)” kell megadni! Javasoljuk, hogy egy Invitel számla legyen Önnél a nyomtatvány kitöltésekor.
A korábbi szolgáltatásokra adott csoportos beszedési megbízásaira a jövőben nem terhelünk számlát, kérjük bankjánál töröltesse azokat.
Lehetősége van bemenni egy Invitel Pontba és kitöltenie az ehhez szükséges nyomtatványt, melyet társaságunk eljuttat az Ön bankjához és Ön helyett elindítjuk a megbízást. Amennyiben szeretné megszüntetni a csoportos beszedési megbízást a bankjánál azt Önnek kell a sajánt pénzintézetében intéznie.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A fizetési mód átállítása kb. 2-3 hetet vesz igénybe. Ezt gyorsíthatja ha a kitöltött nyomtatványt bankjában adja le, vagy a bankja netbank alkalmazásán keresztül állítja be a rendszeres csoportos beszedési megbízást.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Nem kell sorban állni a postán, mint a csekkes befizetések alkalmával.
A fizetési határidőkre sem szükséges emlékeznie, így a késedelmi kamat veszélye sem áll fenn. A fizetési mód a megbízást követően automatikus, semmilyen havi ügyintézést nem igényel a továbbiakban. A levonások maximális mértékét Ön határozhatja meg. Az utalás teljesítése előtt lehetősége van a tranzakció leállítására, ha nem ért egyet a kiszámlázott összeggel.
A fenti előnyökkel járó csoportos beszedési megbízás azt jelenti tehát, hogy az általunk kiszámlázott szolgáltatás összegét közvetlenül az Ön bankszámlájáról vonjuk le, de ehhez természetesen az Ön felhatalmazására van szükségünk, melyet megadhat:

  • telefonos ügyfélszolgálatunkon (1443)
  • legközelebbi Invitel Pontban (Invitel Pontjaink listáját itt tekintheti meg)
  • postai úton, a számlaborítékon található postafiókszámra küldött nyilatkozatban, amelyhez a nyomtatványt a honlapunk ügyfélszolgálati menüpontjában töltheti le.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

  1. A Csoportos beszedési megbízás rugalmas és egyszerű megoldás, melynek nagy előnye, hogy Önnek nem kell a naptárját figyelnie, mindig időben, a határidők figyelembevételével egyenlítheti ki számláit.
  2. Nem kell minden hónapban órákat sorban állnia a postán, hiszen a havidíjak levonása minden hónapban automatikusan megtörténik.
  3. Ha attól fél hogy egyszerre egy nagyobb összeget emelünk le a számlájáról, fizetési limit megadásával kontrollálhatja a legnagyobb leemelhető összeget.
  4. Ha nincs elegendő pénz a számláján a levonás pillanatában, akkor még egyszer megkíséreljük levonni az összeget a számlájáról. A második levonási kísérlet a fizetési határidőt követő hónap első felében történik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Befizetési mód változási kérelmét kérjük, hogy jelezze ügyfélkapcsolati pontjainkon:

Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás. A részletekről érdeklődjön ügyfélkapcsolati pontjainkon!

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás.

A csoportos beszedési megbízás és az átutalás között az alábbi különbségek vannak:

  • Csoportos beszedési megbízás: a csoportos beszedési megbízás beállítását Önnek kell kezdeményeznie – a létesített szolgáltatás első számlájának kézhezvétele után –, számlavezető bankjánál.

    A szolgáltatás azonosításához a számlán lévő fogyasztóazonosító számot kell megadnia. A fogyasztóazonosító egy 4-es számjeggyel kezdődő 11 számból álló egyedi kód, amelyet a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul talál meg.

    A csoportos beszedési megbízás egyik kényelmes előnye, hogy automatikusan történik a tranzakció, tehát Önnek nem kell minden hónapban a díjfizetésre emlékeznie.

  • Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szolgáltatásról kiállított Invitel számla bal felső sarkában feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a számla végösszegét. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Igen, a Invitel Pontokban készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség, a befizetett összeget a számlázási rendszerünkben azonnal jóváírjuk. Ezen lehetőségről itt tájékozódhat.
Amennyiben szeretné elkerülni az utánajárást, válassza az egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb csoportos beszedési megbízást

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Jelenleg nincs rá lehetőség, hogy a pillanatnyilag aktuális egyenlegét online felületen nyomon kövesse. Azonban az Invitel folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, és dolgozik azon, hogy ez a kényelmi szolgáltatás minden ügyfele számára elérhető legyen.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az Invitel mindig a befizetési határidő napján kísérli meg az összeg beszedését. Amennyiben ez valamilyen oknál fogva sikertelen (pl. nincs elég pénz az ügyfél számláján, vagy a kiállított számla összege magasabb, mint az ügyfél által beállított limitösszeg), az Invitel általában 10 munkanap múlva ismét megpróbálja az összeg leemelését, de mindig csak az adott hónap nyitott tételére vonatkozóan.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Csoportos beszedési megbízás esetében fel kell tüntetni az Ön egyedi fogyasztóazonosítóját, amely a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul található meg. A fogyasztóazonosító 4-es számjeggyel kezdődő, 11 számból álló számsor.
A másik azonosító az úgynevezett GIRO azonosító, ez az Invitel Zrt. egyedi azonosítója, amely az alábbi: A12069316. Érdemes ellenőrizni, hogy van-e limitösszeg beállítva, ugyanis akár 1 Ft eltérés is akadálya lehet az összeg leemelésnek.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Szerződéskötés és módosítás

  • Előfizetői szerződéskötésre vonatkozó igényét jelezheti információs vonlaunkon, e-mailen, levélben, honlapunkon, illetve személyesen Invitel Pontjainkban.
    • E-mail címünk: info@invitel.co.hu
    • Online ügyfélszolgálati felületünket  itt találja.
      • Az online felületre egy egyszerű regisztráció után tud bejelentkezni.
    • Telefonos elérhetőségeinket itt találja.
    • Invitel Pontjaink (személyes ügyfélkapcsolati pont) listáját itt találja.
    • Személyes kapcsolattartás – az Invitel helyi, szerződött partnerével.
  • Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az igénybejelentéstől számított 15 napon belül a szolgáltatás létesítése megtörténjen. Ha a megrendelt szolgáltatás létesítése valamilyen oknál fogva 15 napon belül nem lehetséges, írásban tájékoztatjuk. 

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A csomagváltásra vonatkozó igényét az Invitelnél, telefonon, személyesen vagy e-mailben tudja jelezni. Telefonos elérhetőségeinket itt találja:

Határozatlan idejű szerződés esetén

Határozatlan idejű szerződés esetében a csomag felfelé váltása (magasabb értékű vagy plusz új szolgáltatás megrendelése esetén) díjmentesen lehetséges, azzal a feltétellel, hogy az új szolgáltatáscsomagra határozott idejű szerződést kell kötnie. Határozatlan idejű szerződések esetében a csomag lefelé váltásának (alacsonyabb értékű szolgáltatáscsomagra váltás esetén, vagy az egyik szolgáltatás lemondása esetén) feltétele a Díjszabásban meghatározott díjcsomag-, szolgáltatáscsomag-váltási díj megfizetése. (ÁSZF)

Határozott idejű szerződés esetén

Felfelé váltás
Határozott idejű szerződés esetén a csomag felfelé váltása (magasabb értékű vagy plusz új szolgáltatás megrendelése esetén) díjmentesen lehetséges. Ebben az esetben a csomagváltás aktiválásától a határozott idejű szerződés újraindul, illetve a csomagváltással igénybevett csomagra a határozott idő meghosszabbodik. Abban az esetben, ha az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam hosszabb, mint a csomagváltással igénybevett új csomag határozott ideje, akkor az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam lesz érvényes.

Lefelé váltás
Határozott idejű szerződés esetében a csomag lefelé váltása a Díjszabásban foglalt csomagváltási díj megfizetésével lehetséges abban az esetben, ha a csomagra vállalt határozott időtartam 75%-a már eltelt. (ÁSZF)

Határozott idejű szerződés esetében a csomag lefelé váltásának további feltétele, hogy a csomagváltás aktiválásától a határozott idejű szerződés újraindul, a csomagváltással igénybevett új csomagra vállalt határozott idő meghosszabbodik. Abban az esetben, ha az eredeti csomagra vállalt határozott idő hosszabb, mint a csomagváltással igénybevett új csomag határozott ideje, akkor az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam lesz érvényes.

Amennyiben díjcsomag módosítási igénye a fentieknek megfelel, az Invitel 5 munkanapon, illetve lényeges műszaki jellemző megváltozása esetén 30 napon belül teljesíti, amennyiben nincs díjtartozása a meglévő szolgáltatására. A választott díjcsomag szerinti számlázás az új díjcsomag aktiválásának napjától történik.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Amennyiben a szolgáltatást más személyre kívánja átruházni, a névátírási igényét az alábbi elérhetőségeken kérheti:

Névátírási igény esetén szükséges a jelenlegi előfizető lemondó (hozzájáruló) nyilatkozata és az új előfizető (kérő) átvállaló nyilatkozata a szolgáltatásra vonatkozóan.
Mindkét nyilatkozat megléte esetén az új előfizető részére a szerződést kipostázzuk, illetve az Invitel Pontjainkban személyesen kért igény esetén ott adjuk át.
A névátírást az igény beérkezéstől számított 15 napon belül végezzük el.
A névátírás díját a mindenkori Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Névmódosítási igényét (pl. házasságkötés esetén) az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

A névmódosítást az igény beérkezésétől számított 15 napon belül végezzük el.
A módosítás elvégzéséről az előfizetőt írásban tájékoztatjuk.
A névmódosítás díjmentes.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Áthelyezési igényét írásban az alábbi módokon jelentheti be:

Az igénybejelentéstől számított 15 napon belül megvizsgáljuk, hogy a szolgáltatás áthelyezésének van-e műszaki akadálya. Amennyiben nincs, az áthelyezési igénybejelentést elfogadja, és azt az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn, legfeljebb azonban az igény beérkezését követő 30 napon belül teljesíti.

Írásban tájékoztatjuk ügyfelünket, ha az előfizetői hozzáférési pont áthelyezését műszaki lehetőség hiányában a fent megadott határidőben nem tudjuk biztosítani, de az áthelyezési igénybejelentést elfogadja és ezzel egyidejűleg (év, hónap, nap pontossággal) megjelöljük az áthelyezés teljesítésének legkésőbbi időpontját, amely nem haladhatja meg az áthelyezési igénybejelentéstől számított 3 hónapot.

Ha az igénybejelentéstől számított 15 napon belül a műszaki vizsgálat során azt állapítjuk meg, hogy az áthelyezés igény műszaki lehetőség hiányában nem teljesíthető, akkor az igénybejelentést kénytelenek vagyunk elutasítani. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket.

Az áthelyezés díját a mindenkori Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Felszerelési cím módosítási igényét az alábbi elérhetőségeken jelezheti:

A módosítás elvégzéséhez hivatalos önkormányzati igazolás szükséges.
Írásban, telefonon, vagy személyesen történő igény esetén, a módosítás elvégzésének határideje 30 nap. A módosítás elvégzésről írásbeli tájékoztatást küldünk.A címmódosítás díjmentes.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Az ingatlan tulajdonosa, vagy a tulajdonos közvetlen hozzátartozója meghatalmazással. Amennyiben bérlő szeretne szerződést kötni, azt csak a tulajdonos engedélyével – hozzájáruló nyilatkozatával – teheti meg. (Új hozzájáruló nyilatkozat)

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A szerződés megkötéséhez az Ön személyi igazolványára vagy útlevelére van szükség (nem magyar állampolgár esetén).
Amennyiben nem az Ön tulajdonában van az ingatlan, ahová szeretné megrendelni szolgáltatásunkat, rendelkeznie kell az ingatlan tulajdonosa által aláírt hozzájáruló nyilatkozattal, melyben hozzájárul a szolgáltatás létesítéséhez.
Tulajdonosi hozzájárulás

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A határozott idejű szerződés megkötésének az az előnye, hogy a mindenkori hatályos ÁSZF árainkhoz képest jóval kedvezőbb havidíjért veheti igénybe a szolgáltatást, melynek a bekötését is díjmentesen végezzük. Határozatlan idejű szerződéskötés esetén ezeket a kedvezményeket nem tudjuk felajánlani.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

A határozott idejű szerződés lejárta után az Ön előfizetői szerződése automatikusan határozatlan idejűvé válik, az igénybe vett szolgáltatásai nem szűnnek meg. Önnek lehetősége van újabb határozott idejű szerződést kötni. Ebben az esetben megrendelheti az aktuális akciós csomagjainkat. A határozott idejű szerződés lejárta előtt megkeressük újabb ajánlatunkkal. Kérjük, hogy a szerződésmeghosszabbítási igényével keressen meg minket az alábbi elérhetőségeken:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Lefedettségi térkép

Az Invitel szolgáltatásainak lefedettségét az alábbi térkép mutatja Magyarország területén:
Szolgáltatási terület és optikai hálózat

Invitel telefon és kábel szolgáltatási területek

Írja be lakcímét honlapunk szolgáltatáskeresőjébe vagy tájékozódjon elérhetőségeinken:

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Analóg kábeltévé

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük,nézze meg, hogy a csatornakiosztásában szerepel-e az adott TV-csatorna. Analóg kábeltévécsatornakiosztásunkat itt találja.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük,hangolja újra a TV-készülékét.
  • Ellenőrizze,hogy az TV-előfizetésében szerepel-e a hiányolt TV-csatorna. Az aktuális csatorna- és frekvencia-kiosztásról. Analóg kábeltévé csatornakiosztásunkat itt találja.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Kérjük, ellenőrízze, hogy a koax csatlakozó csúszott-e ki véletlenül a TV-készülékből, vagy a fali aljzatból. Ha ezek után nem áll helyre a szolgáltatás az a TV készülék hibájára utal.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:

  • Elképzelhető,hogy díjtartozás miatt korlátozva van a szolgáltatás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1443-as hívószámon, hétfőn 08.00-20.00 óra között, keddtől péntekig 08.00-18.00 óra között.

Hasznosnak találta a választ? Igen Nem

Szűrés
Bezár

Hogyan rendelje meg?

Számlázás/fizetés

Technikai kérdések

Kérem, várjon!