A szolgáltatás létesítését követő első egész hónapban. Pl. adott hónap 15-én történő létesítés esetében a következő hónapban postázzuk az első számlát.
Hasznosnak találta a választ?
A számlán lévő díjak díjazási időszaka az alábbiak szerint kerülnek feltüntetésre:
Hasznosnak találta a választ?
Abban az esetben, ha az adott hónapban nem tudta határidőre befizetni a számlát, az alábbi módokon le tudja igazolni a befizetést:
Hasznosnak találta a választ?
Abban az esetben, ha adott hónap 25-ig nem kapja meg az Invitel számláját, akkor kérjük, jelezze az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Hasznosnak találta a választ?
Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és
kezelhető. Az
elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten
történik.
További infók
Hasznosnak találta a választ?
A legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás.
A csoportos beszedési megbízás és az átutalás között az alábbi különbségek vannak:
Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatásról kiállított Invitel számla bal felső sarkában feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a számla végösszegét. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.
Hasznosnak találta a választ?
Befizetési mód változási kérelmét kérjük, hogy jelezze ügyfélkapcsolati pontjainkon:
Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás. A részletekről érdeklődjön ügyfélkapcsolati pontjainkon!
Hasznosnak találta a választ?
A fogyasztóazonosító egy 4-es számjeggyel kezdődő 11 számból álló egyedi kód, amelyre csoportos beszedési megbízásnál, valamint egyenleginformáció esetén lehet szüksége. A fogyasztóazonosító a számla első oldalán, a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul található.
Hasznosnak találta a választ?
Ha a szolgáltatás létesítése hónap közben történik meg, akkor a következő hónapban állítjuk ki az első számlát. Az első számlán így egyszerre szerepel az előző havi tört-, és a következő teljes hónap előfizetési díja.
Példa: a szolgáltatás létesítése 2013. január 15-én történik meg. Ebben az esetben az első számlát 2013. februárban postázzuk Önnek.
A 2013. februárban kiküldött számlán szerepel:
A 2013. március hónapban postázott számlán előfizetési díjként a 2013. márciusi havi díj szerepel.
Hasznosnak találta a választ?
Három probléma lehetséges:
Hasznosnak találta a választ?
Abban az esetben kerül a fizetési felszólítás a számlára, ha számlazárásig az utalás vagy készpénzes befizetés nem érkezik meg az Invitelhez. Ha a felszólított számlát időközben már kiegyenlítette, akkor kérjük, tekintse a felszólítást tárgytalannak.
Példa: 2012. december havi forgalmú számla összege a 2012. december végi számlazárásig nem érkezik meg az Invitelhez. Ebben az esetben a 2013. január hónapban postázott számlán ez a tétel felszólításként jelentkezik.
Hasznosnak találta a választ?
A hívásrészletezésen és a számlán lévő díjak az alábbiak:
Hasznosnak találta a választ?
Nem, minden előfizetőnk esetében egységes a számla befizetésének határideje.
Hasznosnak találta a választ?
Az ÁSZF szerint a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. A 72 órán túli késedelmes elhárítás esetén az Invitel jóváírást ad az előfizetőnek az ÁSZF-ben meghatározottak szerint.
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
A számla késedelmes befizetésének igazolásával elkerülhető a szolgáltatás korlátozása, illetve a már korlátozott szolgáltatás esetén meggyorsíthatja annak újbóli üzembe helyezését.
Hasznosnak találta a választ?
A számla befizetésének igazolásától számított 72 órán belül várható abban az esetben, ha az összes lejárt befizetési határidejű számlát kiegyenlítette.
Hasznosnak találta a választ?
Az összes lejárt befizetési határidejű számla kiegyenlítése után kapcsolhatjuk vissza a szolgáltatást, a számlák befizetésének igazolásától számított 72 órán belül.
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatást díjtartozás esetén korlátozzuk. A jogviszony a korlátozás ideje alatt is folyamatos, illetve az Invitel az ÁSZF-ben meghatározott minimális szolgáltatást továbbra is nyújtja, ezért a korlátozás időtartama alatt csökkentett díjat számlázunk ki.
Hasznosnak találta a választ?
Azon előfizetőknek, akiknek a befizetése korábbi, mint a szolgáltatás korlátozásának a dátuma, nem számlázunk visszakapcsolási díjat. Azon ügyfeleknek, akiknek késedelmesen, a szolgáltatás korlátozása után érkezik meg a befizetésük,
Amennyiben késedelmes befizetés miatt korlátoztuk a szolgáltatását és az összes lejárt befizetési határidejű számlát kiegyenlítette, akkor a befizetés igazolásától/beérkezésétől számított 72 órán belül visszakapcsoljuk a szolgáltatását.
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel szolgáltatási területén egyes Színvilág csomagjainkban akár díjmentesen is választhat WiFi routert, vagy kedvező árú havidíjért bérelhet egyet.
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben a szolgáltatás létesítésének nincs műszaki akadálya, az Invitel technikai munkatársa időpontot egyeztet Önnel telefonon, és a megállapodott időpontban a szerelést végző kollégák bekötik a szolgáltatást a megadott létesítési címen.
A létesítés során kollégánk pár lépésben ismerteti a megrendelt szolgáltatás működésének főbb elemeit, majd ezt követően Ön azonnal használhatja a szolgáltatást.
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatás bekötésével azonos napon. Az Előfizetőt a szolgáltatás aktiválásáról - azaz a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges műszaki feltételeinek megteremtéséről - telefonon keresztül egy üdvözlő hívás keretében tájékoztatjuk. A hívás célja az Előfizető tájékoztatása arról, hogy a szolgáltatást az Invitel megkezdte.
Hasznosnak találta a választ?
Az optikai hálózat új, modern hálózat. Ezt a hálózatot ugyanúgy, ahogy a jelenleg használt rézhálózatot is, be kell vezetnünk az Ön otthonába. A szerelőink az Önnel egyeztetett módon oldják meg a kábelezést, azaz, maximálisan alkalmazkodnak az esztétikus megoldásokhoz, amennyire az fizikailag lehetséges.
Hasznosnak találta a választ?
Önnek nincs semmi teendője, csak az előre egyeztetett időpontban fogadnia kell kollégáinkat. Az Invitel kollégái az Ön otthonában kétféle eszközt telepítenek:
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben még nem vett igénybe internet szolgáltatást az Inviteltől, a létesítést végző kolléga első alkalommal segít elvégezni a szükséges alapbeállításokat. A számítógép és az internetkapcsolat további beállítását Ön tudja elvégezni. Amennyiben kérdése van, 1445-ös technikai ügyeletünk telefonszámán kollegáink készséggel állnak rendelkezésére. Honlapunkon pedig az alábbi linken tájékozódhat a beállításokkal kapcsolatban: xDSL.
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel munkatársai háromszor keresik meg Önt különböző időpontokban. Amennyiben a telefonos megkeresés sikertelen, akkor postai levélben küldünk értesítést az Előfizető részére. Természetesen, Önnek is van lehetősége az időponttal kapcsolatosan érdeklődni Ügyfélszolgálatunkon:
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatás bekötése határozott idejű szerződéskötés esetén díjmentes.* Határozatlan idejű szerződéskötés esetén a mindenkori hatályos ÁSZF-ben meghatározott létesítési díjakat kell
fizetni.
*(maximum két vételi hely kiépítése esetén).
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatást kábel használatával vezetjük be a lakásba és onnan osztjuk el az adott megrendelésnek megfelelően. A szerelők Önnel egyeztetett módon oldják meg a kábelezést, azaz maximálisan alkalmazkodnak az esztétikus megoldásokhoz, amennyire az fizikailag lehetséges.
Hasznosnak találta a választ?
Honlapunkon a csomagajánlat menü alatti üres mezőkbe a cím megadásával a szolgáltatás kereső segítségével tájékozódhat arról, hogy az adott címen mely szolgáltatások létesíthetők.
Hasznosnak találta a választ?
Az invitel előfizetőjétől az alábbi meghatalmazás kitöltése szükséges, amellyel a megbízott igazolja, hogy eljárhat megbízója képviseletében a személyes, telefonos és e-mailen keresztüli ügyintézésnél.
Hasznosnak találta a választ?
Hálózatunkat folyamatosan fejlesztjük. Amint egy adott területen sikeresen befejeztük hálózatunk fejlesztését, érintett ügyfeleinket telefonon, személyesen vagy szórólap útján azonnal tájékoztatjuk.
Hasznosnak találta a választ?
Technikai ügyeletünk a hét minden napján 24 órában áll rendelkezésére a 1445-ös telefonszámon (vezetékes- és mobiltelefonról is díjmentesen hívható).
Hasznosnak találta a választ?
A beérkezett panaszt az Invitel a törvényi előírásoknak megfelelően 30 naptári napon belül kivizsgálja és írásban megválaszolja.
Hasznosnak találta a választ?
A panaszát telefonon, írásban vagy személyesen is van lehetősége benyújtani.
Hasznosnak találta a választ?
Az Ön által bejelentett hiba elhárítása 72 órán belül megtörténik.
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatás használatához szükséges vevőegységet az Invitel biztosítja az előfizetők részére, ennek megvásárlására nincs lehetőség. A készüléket esetleges meghibásodás esetén javítjuk vagy cseréljük. Abban az esetben, ha több tévékészüléken szeretné igénybevenni a szolgáltatást, a további vevőegységek megvásárolhatók az Inviteltől.
Hasznosnak találta a választ?
A műszaki feltételektől függően jelenleg maximum 3 db tévékészülékre tudjuk biztosítani a digitális kábeltévé-, illetve IPTV szolgáltatást. Réz alapú technológiával lefedett szolgáltatási területeinken maximum 2 db tévékészülékre tudjuk biztosítani az IPTV szolgáltatást.
Hasznosnak találta a választ?
A vevőegység segítségével tudjuk biztosítani az Ön számára a digitális kép- és hangminőséget, valamint a csomaghoz tartozó kiegészítő szolgáltatások, mint a megállítható és felvető adás is ezen keresztül érhetők el. Ezeket az előnyöket abban az esetben tudjuk több készülékén is biztosítani, ha mindegyik tévékészülékhez csatlakoztatunk egy-egy vevőegységet.
Hasznosnak találta a választ?
Az optikai hálózat a rézhálózattól eltérően egy újabb, modernebb technológia. Ahogy a jelenleg használt rézhálózatot is, az új optikai hálózatot is be kell vezetnünk otthonába. A bekötésnél kollégáink maximálisan alkalmazkodnak az Ön igényihez, amennyire az fizikailag lehetséges.
Hasznosnak találta a választ?
Az aktuális csatornakiosztást honlapunkon itt találja (analóg, digitális, IPTV), valamint a mindenkor érvényes Lakossági ÁSZF 1.sz. melléklet Függelékében. Továbbá munkatársaink is szívesen adnak információt a 1443-as telefonszámon, vagy az Önhöz legközebbi Invitel Pontban Csatornakiosztás változás esetén meglévő ügyfeleinket a számlalevéllel együtt megküldött ÁSZF közleményben tájékoztatjuk.
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel fogyasztói véleménykutatásokat szem előtt tartva a TV-csatorna piac változásai alapján színvonalas, változatos, nagy érdeklődésre számot tartó műsorokkal bővíti, illetve változtatja műsorkínálatát.Olyan csatornákkal, amit a felmérések szerint a legtöbben szeretnek.Az ilyen változtatásoknál sajnos előfordulhat, hogy egy-egy előfizető által kedvelt TV-csatorna kikerül a kínálatból. Az Invitelnél az elérhető csatornák listáját mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva alakítjuk ki.
Hasznosnak találta a választ?
Erre vonatkozó információkat a saját tévékészülékének beállításaiban talál. Amennyiben az eszköz képes az MPEG4 kódolásra, valamint a specifikációi közt szerepel a HD (1080p) felbontás, úgy az Ön készüléke alkalmas a HD adások megjelenítésére.
Hasznosnak találta a választ?
Igen, az analóg szolgáltatás megmarad a többi készüléken, és változatlan módon nézheti a megszokott csatornákat, ennek külön díja nincs.
Hasznosnak találta a választ?
Analóg technológián biztosított szolgáltatásnál 1db tévékészülék beüzemelése díjmentes, további készüléknél a kiépítés díjköteles és műszaki felméréshez kötött.
Hasznosnak találta a választ?
Technikusaink minden esetben visznek kábelt a szolgáltatáshoz, így az ügyfélnek semmi többletköltséggel nem jár a bekötés. Tévékészülékének megfelelő (RGB, SCART és HDMI) kábellel végzik el a bekötést.
Hasznosnak találta a választ?
Önnek nincs semmi teendője, csak az előre egyeztetett időpontban fogadnia kell kollégáinkat. Az Invitel kollégái az Ön otthonában kétféle eszközt telepítenek:
Hasznosnak találta a választ?
Önnek valószínűleg nincs előfizetése az adott csatornára, illetve csomagja nem tartalmazza azt. Ha a hibaüzenet olyan csatorna esetében jelenik meg, amire Ön előfizetett, kérjük, hívja hibabejelentőnket a 1445-ös számon! Amennyiben bővíteni szeretné jelenlegi csatornalistáját, válassza ki az Önnek leginkább megfelelő csomagunkat!
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Igen, az Invitel digitális kábeltévé szolgáltatása 2013.06.02-től kizárólag az Invitel által biztosított CA modulokkal vehető igénybe. Kérjük, elérhetőségeinken érdeklődjön az igénybe vételi lehetőségekről és a jelenleg Önnél lévő (de nem használt) vevőegység Inviteles CA modulra cseréléséről.
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Igen, a bekötés munkálatokkal jár, de a szerelők minden esetben az ügyfél kéréseit figyelembe véve végzik el az ADSL szolgáltatását létesítését.
Hasznosnak találta a választ?
Az ADSL szolgáltatás telefonvezetéken keresztül működik, az időjárás változások nincsenek rá hatással, ezért megbízható a minősége. Ez egy olyan technológia, ami digitális adatátvitelt tesz lehetővé így a szélessávú internet szolgáltatás (ADSL) használata mellett párhuzamosan telefonálni is lehet. Ez a technológia lehetővé teszi nagyobb távolságon is a gyors adatátvitelt.
Hasznosnak találta a választ?
Az interneten számos letöltési sebességmérő oldalt, szolgáltatást talál. Kérjük, először az Invitel weboldalán az alábbi linken található mérővel ellenőrizze az aktuális internetkapcsolat letöltési sebességét. Amennyiben a mérés eredményeként nem a megfelelő letöltési sebesség jelenik meg, hívja a 1445-ös (vezetékes telefonról díjmentesen, mobiltelefonról kék szám hívás díjáért hívható) hibaelhárítási vonalunkat, ahol kollégáink a hét minden napján, 24 órában nyújtanak segítséget. Az internet szolgáltatás során biztosított garantált le és feltöltési sebességről a mindenkori aktuális ÁSZF-ben tájékozódhat.
Hasznosnak találta a választ?
Az internet sávszélessége függ attól, hogy milyen technológia érhető el az Ön lakhelyén, előfizetési címén (pl. ADSL, optika, stb.), illetve milyen távolságra található a bekötési cím a technikai központoktól. Az Invitel folyamatosan fejleszti szolgáltatásait és hálózatát, amennyiben az Ön lakhelyén is elérhetővé válik nagyobb sávszélességű internetcsomag, arról tájékoztatjuk Önt.
Hasznosnak találta a választ?
A gyors, korlátlan internet több számítógépen is megfelelően működik WiFi modem használatával. Ha az ehhez szükséges Wi-Fi routert nem tartalmazza az Ön által választott internet szolgáltatás
díjcsomagja,
akkor kedvező havidíjért bérelhet* egyet.
*(Amennyiben InVilág csomagja van, vagy InVilág csomagra vált.)
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel szolgáltatási területén egyes InVilág csomagjainkban akár díjmentesen is választhat Wi-Fi routert, vagy kedvező árú havidíjért bérelhet egyet.
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben még nem vett igénybe internet szolgáltatást az Inviteltől, a létesítést végző kolléga első alkalommal segít elvégezni a szükséges alapbeállításokat. A számítógép és az internetkapcsolat további beállítását Ön tudja elvégezni. Amennyiben kérdése van, 1445-ös technikai ügyeletünk telefonszámán kollegáink készséggel állnak rendelkezésére. Honlapunkon pedig az alábbi linken tájékozódhat a beállításokkal kapcsolatban: ADSL
Hasznosnak találta a választ?
Jelszó módosítással kapcsolatban keressen meg bennünket az alábbi elérhetőségeken:
Hasznosnak találta a választ?
A Beszédes Péntek, Beszédes Hétköznapok, Beszédes Hétvége, Beszédes Mobil opciók igénybevételével, adott napokon, adott hívásidőszakokban és hívásirányokban kedvezményes telefonálási lehetőséges biztosítunk. A kedvezmények részleteiről és megrendeléséről érdeklődjön munkatársunknál a 1443-as telefonszámon, vagy fáradjon be az Önhöz legközelebbi Invitel Pontba
Hasznosnak találta a választ?
A számlák kiegyenlítésére az alábbi lehetőségek közül választhat:
Hasznosnak találta a választ?
Kimenő hívásairól Ön vagy meghatalmazottja (két tanú aláírásával ellátott meghatalmazással) kérhet számlarészletezést. Kérjük, hogy igényét az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezze
Díjazása:
Hasznosnak találta a választ?
Az alábbi elérhetőségeken ellenőrizheti a hóközi forgalmát:
Díjazása:
Hasznosnak találta a választ?
Ebben az esetben javasoljuk a már meglévő telefonszám cseréjét egy új telefonszámra, és az új számot titkosítani. A számcsere díjazása az ÁSZF díjszabása alapján történik. (ÁSZF)
A telefonszám titkosítását az előfizető az adatkezelési nyilatkozat kitöltésével tudja kérni. A titkos telefonszám nem jelenik meg a telefonkönyvben és a tudakozó nyilvántartásában sem.
Hasznosnak találta a választ?
Az alábbi elérhetőségeken jelezheti, hogy telefonszámát le szeretné cserélni:
A telefonszám cseréjét az igény beérkezésétől számított 30 napon belül végezzük el.
Miután aktiválták az új számot a központban, a központos kollégák tájékoztatják az ügyfelet, hogy az új telefonszám életbe lépett. A számcsere elvégzéséről az ügyfél írásbeli dokumentációt
kap.
A számcseréért az ÁSZF-ben meghatározott díjat kell fizetni. (ÁSZF)
Hasznosnak találta a választ?
Átminősítési igényét az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
Az átminősítés elvégzésének határideje az igény beérkezésétől számított 15 nap.
Az átminősítés elvégzéséről szerződésmódosítást küldünk. A szolgáltatás átminősítése díjmentes.
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze,illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Kérjük, ellenőrizze, hogy a TV-készülék és a vevőegység(set-top-box) csatlakozása megfelelő-e?
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Az IPTV-ről itt talál bővebb információt.
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Az e-mail útján továbbított hívásrészletezés díjmentes.
Hasznosnak találta a választ?
Sajnos a bejövő hívások részletezését nem áll módunkban kiadni. Ezeket az adatokat csak a hatóság kérésére és részére tudjuk biztosítani (pl. rendőrségi feljelentés miatt).
Hasznosnak találta a választ?
A számhordozás azt jelenti, hogy Ön a meglévő telefonszámát megtarthatja akkor is, ha telefonszolgáltatót vált. Azaz telefonszolgáltató-váltás esetén a régi, már megszokott telefonszámát tudja használni az új szolgáltatónál is.
A számhordozási igényt az előfizetőnek mindig az újonnan választott szolgáltatónál kell kezdeményezni.
Az új szolgáltató kikéri az Ön számát meglévő szolgáltatójától. Amennyiben a számhordozásnak nincs akadálya, a meglévő szolgáltató engedélyezi a szám hordozását az újonnan választott szolgáltatóhoz.
Hasznosnak találta a választ?
Ön hátradőlhet, hisz kérésére mi intézzük régi, megszokott telefonszámának hordozását, a korábbi szolgáltatóval az Ön igénybejelentése alapján. A további részleteket itt olvashatja
Hasznosnak találta a választ?
A számhordozással kapcsolatos eljárás részletes szabályait az Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük,ellenőrizze, illetve tegye meg a következő lépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Az elektronikus számla adattartalmát tekintve megegyezik a papír alapú számlával, tehát minden tekintetben helyettesíti azt, ugyanakkor azzal ellentétben környezetbarát, könnyen tárolható és kezelhető. Az elektronikus számla csak elektronikus formában hiteles, így papír alapú számla egyidejű előállítására nincs lehetőség. Az elektronikus formában kiállított számla bemutatása az Interneten történik.
Hasznosnak találta a választ?
Keresse fel az Önhöz legközelebb eső Invitel pontunkat vagy hívja a 1443-as telefonos ügyfélszolgálati számunkat reggel 8 és este 20 óra között.
Munkatársainknak kérjük adja meg a beazonosításhoz szükséges szerződéses adatait. A kollégáink pár lépésben elvégzik Ön helyett a díjfizetési mód változtatásához szükséges lépéseket.
A kollégák módosítják és automatikusan aktiválják a számlafizetési módosításhoz szükséges regisztrációját az Ön által megadott e-mail címhez.
A sikeres regisztrációt követően a soron következő kiállított elektronikus számlalevél elkészültéről e-mailes értesítés érkezik az Ön postafiókjára.
Hasznosnak találta a választ?
A Díjnet egy elektronikus számlabemutatási szolgáltatás, ami lehetővé teszi, hogy a különböző - a Díjnet rendszerben számlakibocsátóként szereplő - szolgáltatók ügyfelei a számláikat elektronikus formában, az Interneten tekintsék meg, egyenlítsék ki.
Fentieken túlmenően a Rendszer lehetőséget biztosít a csatlakozott számlakibocsátókkal történő kapcsolattartásra, észrevételek, reklamációk jelzésére,
Az elektronikusan bemutatott számlákról az ügyfelek nem kapnak papír alapú számlát és készpénzátutalási megbízást (sárga csekket) sem!
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben csoportos beszedési megbízással szeretné rendezni számláit, nem kell mást tennie, csak befáradnia számlavezető bankjába vagy egy Invitel Pontunkba, és kitöltenie az ehhez szükséges
nyomtatványt.
A Invitel Pontunkban kitöltött nyomtatványt munkatársunk eljuttatja az Ön bankjához. Az Invitel weboldaláról letölthető Csoportos beszedési megbízás nyomtatvány (amely már alapból tartalmazza
az Invitel
GIRO azonosítót) kitöltésénél fontos, hogy az Inviteles számláján feltüntetett egyedi „Fogyasztó azonosító (csoportos beszedés, átutalás)” azonosítóját a nyomtatvány 3. pontjában lévő
„Szerződő fel (vagy
szerződés) azonosítója a kedvezményezettnél:” helyre írja be. Ha a számlavezető bankjában tölti ki a bankjától kapott blanketta Csoportos beszedési megbízás nyomtatványt, akkor szüksége lesz
mind két
azonosítóra „Invitel GIRO azonosító” és „Fogyasztó azonosító (csoportos beszedés, átutalás)”.
A nyomtatványt weboldalunkon itt érheti el. A dokumentumot kinyomtatva és kitöltve, az ügyfélszolgálatunk
posta címére is elküldheti. A folyamat gyorsabban, egyszerűbben elindítható az Ön Bankjának, netbank szolgáltatásának
használatával!
Hasznosnak találta a választ?
A csoportos beszedési megbízást bankjánál is megteheti.
A csoportos beszedési megbízáshoz szükséges a Fogyasztó azonosító, melyet a nyomtatvány kitöltésekor, illetve bankjának kell megadnia a megbízáskor. Ez a havi számláján megtalálható egyedi
számsor.
INVITEL GIRO ID-t (A12069316) is szükséges megani a banknál.
A fogyasztó azonosítót (csoportos beszedés, átutalás) és az Invitel GIRO ID-t a számlája bal felső sarkában a szolgáltató adatai alatt találja.
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben továbbra is csoportos beszedési megbízással szeretné rendezni számláit, nem kell mást tennie, csak befáradnia a számlavezető bankjába, ahol elindíthatja az ehhez szükséges
nyomtatvány
kitöltésével a megbízást.
A Csoportos beszedési megbízás nyomtatvány kitöltésénél fontos, hogy a számlán az „Előfizetői adatok” rovatban szereplő „Fogyasztó azonosítót (csoportos beszedés, átutalás)” kell megadni!
Javasoljuk, hogy
egy Invitel számla legyen Önnél a nyomtatvány kitöltésekor.
A korábbi szolgáltatásokra adott csoportos beszedési megbízásaira a jövőben nem terhelünk számlát, kérjük bankjánál töröltesse azokat.
Lehetősége van bemenni egy Invitel Pontba és kitöltenie az ehhez szükséges nyomtatványt, melyet társaságunk eljuttat az Ön bankjához és Ön helyett elindítjuk a megbízást. Amennyiben szeretné
megszüntetni a
csoportos beszedési megbízást a bankjánál azt Önnek kell a sajánt pénzintézetében intéznie.
Hasznosnak találta a választ?
A fizetési mód átállítása kb. 2-3 hetet vesz igénybe. Ezt gyorsíthatja ha a kitöltött nyomtatványt bankjában adja le, vagy a bankja netbank alkalmazásán keresztül állítja be a rendszeres csoportos beszedési megbízást.
Hasznosnak találta a választ?
Nem kell sorban állni a postán, mint a csekkes befizetések alkalmával.
A fizetési határidőkre sem szükséges emlékeznie, így a késedelmi kamat veszélye sem áll fenn. A fizetési mód a megbízást követően automatikus, semmilyen havi ügyintézést nem igényel a
továbbiakban. A
levonások maximális mértékét Ön határozhatja meg. Az utalás teljesítése előtt lehetősége van a tranzakció leállítására, ha nem ért egyet a kiszámlázott összeggel.
A fenti előnyökkel járó csoportos beszedési megbízás azt jelenti tehát, hogy az általunk kiszámlázott szolgáltatás összegét közvetlenül az Ön bankszámlájáról vonjuk le, de ehhez természetesen
az Ön
felhatalmazására van szükségünk, melyet megadhat:
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
Befizetési mód változási kérelmét kérjük, hogy jelezze ügyfélkapcsolati pontjainkon:
Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás. A részletekről érdeklődjön ügyfélkapcsolati pontjainkon!
Hasznosnak találta a választ?
A legkényelmesebb és leggyorsabb fizetési mód a csoportos beszedési megbízás.
A csoportos beszedési megbízás és az átutalás között az alábbi különbségek vannak:
Csoportos beszedési megbízás: a csoportos beszedési megbízás beállítását Önnek kell kezdeményeznie – a létesített szolgáltatás első számlájának kézhezvétele után –, számlavezető bankjánál.
A szolgáltatás azonosításához a számlán lévő fogyasztóazonosító számot kell megadnia. A fogyasztóazonosító egy 4-es számjeggyel kezdődő 11 számból álló egyedi kód, amelyet a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul talál meg.
A csoportos beszedési megbízás egyik kényelmes előnye, hogy automatikusan történik a tranzakció, tehát Önnek nem kell minden hónapban a díjfizetésre emlékeznie.
Hasznosnak találta a választ?
A szolgáltatásról kiállított Invitel számla bal felső sarkában feltüntetett bankszámlaszámra utalhatja el a számla végösszegét. Kérjük, hogy a közlemény rovatban minden esetben tüntesse fel a 11 jegyű fogyasztóazonosítóját.
Hasznosnak találta a választ?
Igen, a Invitel Pontokban készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség, a befizetett összeget a számlázási rendszerünkben azonnal jóváírjuk. Ezen
lehetőségről itt tájékozódhat.
Amennyiben szeretné elkerülni az utánajárást, válassza az egyszerűbb, kényelmesebb és gyorsabb csoportos beszedési megbízást.
Hasznosnak találta a választ?
Jelenleg nincs rá lehetőség, hogy a pillanatnyilag aktuális egyenlegét online felületen nyomon kövesse. Azonban az Invitel folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, és dolgozik azon, hogy ez a kényelmi szolgáltatás minden ügyfele számára elérhető legyen.
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel mindig a befizetési határidő napján kísérli meg az összeg beszedését. Amennyiben ez valamilyen oknál fogva sikertelen (pl. nincs elég pénz az ügyfél számláján, vagy a kiállított számla összege magasabb, mint az ügyfél által beállított limitösszeg), az Invitel általában 10 munkanap múlva ismét megpróbálja az összeg leemelését, de mindig csak az adott hónap nyitott tételére vonatkozóan.
Hasznosnak találta a választ?
Csoportos beszedési megbízás esetében fel kell tüntetni az Ön egyedi fogyasztóazonosítóját, amely a számla első oldalán a vevő neve és címe mellett, vagy a számla utolsó oldalán legalul
található meg. A
fogyasztóazonosító 4-es számjeggyel kezdődő, 11 számból álló számsor.
A másik azonosító az úgynevezett GIRO azonosító, ez az Invitel Zrt. egyedi azonosítója, amely az alábbi: A12069316. Érdemes ellenőrizni, hogy van-e limitösszeg beállítva, ugyanis akár 1 Ft
eltérés is
akadálya lehet az összeg leemelésnek.
Hasznosnak találta a választ?
Hasznosnak találta a választ?
A csomagváltásra vonatkozó igényét az Invitelnél, telefonon, személyesen vagy e-mailben tudja jelezni. Telefonos elérhetőségeinket itt találja:
Határozatlan idejű szerződés esetén
Határozatlan idejű szerződés esetében a csomag felfelé váltása (magasabb értékű vagy plusz új szolgáltatás megrendelése esetén) díjmentesen lehetséges, azzal a feltétellel, hogy az új szolgáltatáscsomagra határozott idejű szerződést kell kötnie. Határozatlan idejű szerződések esetében a csomag lefelé váltásának (alacsonyabb értékű szolgáltatáscsomagra váltás esetén, vagy az egyik szolgáltatás lemondása esetén) feltétele a Díjszabásban meghatározott díjcsomag-, szolgáltatáscsomag-váltási díj megfizetése. (ÁSZF)
Határozott idejű szerződés esetén
Felfelé váltás
Határozott idejű szerződés esetén a csomag felfelé váltása (magasabb értékű vagy plusz új szolgáltatás megrendelése esetén) díjmentesen lehetséges. Ebben az esetben a csomagváltás
aktiválásától a határozott
idejű szerződés újraindul, illetve a csomagváltással igénybevett csomagra a határozott idő meghosszabbodik. Abban az esetben, ha az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam hosszabb, mint
a
csomagváltással igénybevett új csomag határozott ideje, akkor az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam lesz érvényes.
Lefelé váltás
Határozott idejű szerződés esetében a csomag lefelé váltása a Díjszabásban foglalt csomagváltási díj megfizetésével lehetséges abban az esetben, ha a csomagra vállalt határozott időtartam
75%-a már eltelt.
(ÁSZF)
Határozott idejű szerződés esetében a csomag lefelé váltásának további feltétele, hogy a csomagváltás aktiválásától a határozott idejű szerződés újraindul, a csomagváltással igénybevett új csomagra vállalt határozott idő meghosszabbodik. Abban az esetben, ha az eredeti csomagra vállalt határozott idő hosszabb, mint a csomagváltással igénybevett új csomag határozott ideje, akkor az eredeti csomagra vállalt határozott időtartam lesz érvényes.
Amennyiben díjcsomag módosítási igénye a fentieknek megfelel, az Invitel 5 munkanapon, illetve lényeges műszaki jellemző megváltozása esetén 30 napon belül teljesíti, amennyiben nincs díjtartozása a meglévő szolgáltatására. A választott díjcsomag szerinti számlázás az új díjcsomag aktiválásának napjától történik.
Hasznosnak találta a választ?
Amennyiben a szolgáltatást más személyre kívánja átruházni, a névátírási igényét az alábbi elérhetőségeken kérheti:
Névátírási igény esetén szükséges a jelenlegi előfizető lemondó (hozzájáruló) nyilatkozata és az új előfizető (kérő) átvállaló nyilatkozata a szolgáltatásra vonatkozóan.
Mindkét nyilatkozat megléte esetén az új előfizető részére a szerződést kipostázzuk, illetve az Invitel Pontjainkban személyesen kért igény esetén ott adjuk át.
A névátírást az igény beérkezéstől számított 15 napon belül végezzük el.
A névátírás díját a mindenkori Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák.
Hasznosnak találta a választ?
Névmódosítási igényét (pl. házasságkötés esetén) az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
A névmódosítást az igény beérkezésétől számított 15 napon belül végezzük el.
A módosítás elvégzéséről az előfizetőt írásban tájékoztatjuk.
A névmódosítás díjmentes.
Hasznosnak találta a választ?
Áthelyezési igényét írásban az alábbi módokon jelentheti be:
Az igénybejelentéstől számított 15 napon belül megvizsgáljuk, hogy a szolgáltatás áthelyezésének van-e műszaki akadálya. Amennyiben nincs, az áthelyezési igénybejelentést elfogadja, és azt az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn, legfeljebb azonban az igény beérkezését követő 30 napon belül teljesíti.
Írásban tájékoztatjuk ügyfelünket, ha az előfizetői hozzáférési pont áthelyezését műszaki lehetőség hiányában a fent megadott határidőben nem tudjuk biztosítani, de az áthelyezési igénybejelentést elfogadja és ezzel egyidejűleg (év, hónap, nap pontossággal) megjelöljük az áthelyezés teljesítésének legkésőbbi időpontját, amely nem haladhatja meg az áthelyezési igénybejelentéstől számított 3 hónapot.
Ha az igénybejelentéstől számított 15 napon belül a műszaki vizsgálat során azt állapítjuk meg, hogy az áthelyezés igény műszaki lehetőség hiányában nem teljesíthető, akkor az igénybejelentést kénytelenek vagyunk elutasítani. Erről írásban tájékoztatjuk ügyfelünket.
Az áthelyezés díját a mindenkori Általános Szerződési Feltételeink tartalmazzák.
Hasznosnak találta a választ?
Felszerelési cím módosítási igényét az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
A módosítás elvégzéséhez hivatalos önkormányzati igazolás szükséges.
Írásban, telefonon, vagy személyesen történő igény esetén, a módosítás elvégzésének határideje 30 nap. A módosítás elvégzésről írásbeli tájékoztatást küldünk.A címmódosítás díjmentes.
Hasznosnak találta a választ?
Az ingatlan tulajdonosa, vagy a tulajdonos közvetlen hozzátartozója meghatalmazással. Amennyiben bérlő szeretne szerződést kötni, azt csak a tulajdonos engedélyével – hozzájáruló nyilatkozatával – teheti meg. (Új hozzájáruló nyilatkozat)
Hasznosnak találta a választ?
A szerződés megkötéséhez az Ön személyi igazolványára vagy útlevelére van szükség (nem magyar állampolgár esetén).
Amennyiben nem az Ön tulajdonában van az ingatlan, ahová szeretné megrendelni szolgáltatásunkat, rendelkeznie kell az ingatlan tulajdonosa által aláírt hozzájáruló nyilatkozattal, melyben
hozzájárul a
szolgáltatás létesítéséhez.
Tulajdonosi hozzájárulás
Hasznosnak találta a választ?
A határozott idejű szerződés megkötésének az az előnye, hogy a mindenkori hatályos ÁSZF árainkhoz képest jóval kedvezőbb havidíjért veheti igénybe a szolgáltatást, melynek a bekötését is díjmentesen végezzük. Határozatlan idejű szerződéskötés esetén ezeket a kedvezményeket nem tudjuk felajánlani.
Hasznosnak találta a választ?
A határozott idejű szerződés lejárta után az Ön előfizetői szerződése automatikusan határozatlan idejűvé válik, az igénybe vett szolgáltatásai nem szűnnek meg. Önnek lehetősége van újabb határozott idejű szerződést kötni. Ebben az esetben megrendelheti az aktuális akciós csomagjainkat. A határozott idejű szerződés lejárta előtt megkeressük újabb ajánlatunkkal. Kérjük, hogy a szerződésmeghosszabbítási igényével keressen meg minket az alábbi elérhetőségeken:
Hasznosnak találta a választ?
Az Invitel szolgáltatásainak lefedettségét az alábbi térkép mutatja Magyarország területén:
Szolgáltatási terület és optikai hálózat
Invitel telefon és kábel szolgáltatási területek
Írja be lakcímét honlapunk szolgáltatáskeresőjébe vagy tájékozódjon elérhetőségeinken:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Mielőtt hibabejelentőnket hívná, kérjük, ellenőrizze, illetve tegye meg a következőlépéseket:
Hasznosnak találta a választ?
Hogyan rendelje meg?
Számlázás/fizetés
Technikai kérdések