Kedves Látogató!

Rendszerünk úgy érzékeli, hogy az Ön számítógépén AdBlock, vagy hasonló hirdetésszűrő rendszer működik. Kérjük, hogy a maximális felhasználói élmény érdekében az Invitel felületein történő böngészés ideje alatt kapcsolja ki ezt az alkalmazást, vagy engedélyezze az oldalon megjelenő tartalmakat.

Az elérhető csomagokhoz add meg a címed
    Az elérhető csomagokhoz add meg a címed
      Adatok törlése

      * kötelező kitölteni

      Bezár

      Egészség biztosítás

      Egészség Csomag

      Egészség Csomag – Baleset- és egészségügyi asszisztencia biztosítás

      Biztonság az Inviteltől az élet váratlan helyzeteire!

      Az Aegon Biztosítóval kötött együttműködés keretében az Invitel egy olyan kedvező díjú baleset- és egészségügyi asszisztencia biztosítás elérését teszi lehetővé ügyfelei számára, amellyel orvosi ellátás megszervezésében állunk rendelkezésére, és egy esetleges közlekedési baleset esetén még pénzügyi segítséget is nyújtunk.

      Kik igényelhetik a biztosítást?

      • Az Egészség Csomagot  az Invitel új és meglévő lakossági ügyfelei igényelhetik (meglévő ügyfelek abban az esetben, ha nincs rendezetlen díjtartozásuk az Invitel felé). 
      • A biztosítás igénylése esetén a fedezet csak az Invitel előfizetőjére terjed ki
      • Az igénylés nincs életkorhoz kötve

      Mennyibe kerül?
      Az egészségügyi biztosítási szolgáltatás havidíja: 390 Ft, amely egyszerűen, az Invitel számlával együtt fizethető.

      Milyen esetekre vonatkozik a biztosítás, szolgáltatás?

       

       

      Biztosítási szolgáltatások

      Biztosítási összegek

      Közlekedési baleseti rokkantság 11-100% - arányos kifizetéssel.*

      max. 
      250 000 Ft

      „Aegon Doktor” 24 órás orvosi assistance szolgáltatás

      +

      Személyre szabott szűrési terv összeállítása

      +

      Ellátásszervezés - CT / MR, szűrővizsgálat, vagy bármely orvosi vizsgálat megszervezése (a vizsgálat költségét a biztosított viseli)

      +

      *A Biztosító a feltüntetett biztosítási összegnek az egészségkárosodás mértékével megegyező részét fizeti ki


      Legfontosabb tudnivalók:

      • Az Egészség Csomagot az Invitel korábbi egyetemes szolgáltatási területein, valamint kábelszolgáltatásokkal lefedett területein, új vagy meglévő lakossági előfizetéssel rendelkező ügyfelek igényelhetik (meglévő ügyfelek abban az estben, ha nincs rendezetlen díjtartozásuk).
      •  Amennyiben Ön már rendelkezik Invitel szolgáltatással, úgy a biztosítás kockázatviselésének pontos dátumát telefonon történő igénylés esetén a postán megküldött Tájékoztató fogja tartalmazni.  
      • Az azonosításhoz szükséges adatok: név, születési dátum, egyedi ügyfél-azonosító (melyet Invitel számlájának jobb felső sarkában talál) átadásra kerülnek a szolgáltatást nyújtó Aegon Biztosító részére.
      • Amennyiben Ön új Invitel ügyfél, úgy a biztosítás kockázatviselésének pontos dátumát telefonon történő igénylés esetén a szolgáltatás létesítést követően a postán megküldött Tájékoztató fogja tartalmazni. Amennyiben a szolgáltatás létesítése valamilyen oknál fogva nem teljesül, úgy a kockázatviselés sem kezdődik meg és Ön nem válik biztosítottá.
      • A biztosítási díjat a havi Inviteles számláján szerepeltetjük, így a díjfizetés kényelmesen és egyszerűen megoldható. 
      • A biztosítás bármikor felmondható, a biztosítási fedezet a megszűntetésre irányuló nyilatkozat Invitelhez való beérkezése hónapjának utolsó napján szűnik meg.
      • A biztosítási szolgáltatást az Invitel szerződéses partnere, az Aegon Biztosító nyújtja. 
      • A telefonos assistance szolgáltatás elérhetősége +36 1 461 1582

       

      Hogyan igényelhető az egészségügyi biztosítás?
      Új ügyfél esetén az Egészség Csomag weboldalunkon az Invitel-díjcsomag kiválasztása után, és az Invitel Pontokon igényelhető, illetve megrendelésre vonatkozó igényét az Invitel 1443-as ügyfélszolgálati számán jelezheti. Meglévő ügyfél esetén az Egészség Csomag az Invitel Pontokon igényelhető, illetve megrendelésre vonatkozó igényét az Invitel 1443-as ügyfélszolgálati számán jelezheti.

      Mi a teendő baleset esetén? 
      Baleset/káresemény esetén kérjük, 30 napon belül írásban jelezze azt az Aegon Magyarország részére (Aegon Magyarország Biztosító Zrt., 1091 Budapest Üllői út 1. Csoportos Biztosítások Üzletág vagy invitelbaleset@aegon.hu). A bejelentéshez szükséges nyomtatvány letölthető az Aegon Biztosító honlapjáról, vagy kérésre az Aegon Biztosító +36 1 476-5612 telefonszámon vagy invitelbaleset@aegon.hu e-mailcímen elérhető ügyfélszolgálata küldi ki.

      Az Egészségügyi biztosítással kapcsolatban további tájékoztatást az Invitel 1443-as ügyfélszolgálati telefonszámain kaphat.

      Kérem, várjon!