Regisztráljon Online ügyfélszolgálati oldalunkon, frissítse kapcsolattartási adatait és nyerjen Huawei tabletet.

Tovább a részletekre

Technikai információk

Technikai információk

Üdvözöljük az Invitel technikai információs oldalain! Kérjük, válasszon az alább felsorolt gyorselérések közül, vagy tallózon a keresett szolgáltatás alapján az oldalsó menüben!

Jelszócsere

Jelszócsere

Fő a biztonság! Cserélje le
egyszerűen email vagy FTP
fiókjához tartozó jelszavát!

Sebességmérő

Sebességmérő

Kíváncsi az internet
szolgáltatása le- és feltöltési
sebességére? Tesztelje le
egy kattintással!

Forgalom lekérdezés

Forgalom
lekérdezés*

Ellenőrizné internet
forgalmát? Kérdezze le
forgalom arányos internet
csomagja adatforgalmát pár
gombnyomással!

Karbantartási információk

Karbantartási
információk

Invitel Zrt. hálózati
karbantartás információk, és
áramszünet miatti
szolgáltatás kimaradások.

*A forgalom lekérdezés csak Invitel szolgáltatási területen működő, forgalom arányos ADSL szolgáltatás esetén biztosított.

Jelentkezzen be Invitel fiókjába






Elfelejtette jelszavát? | Regisztráljon itt

Új jelszó kérése




Ügyfélszolgálat regisztráció
















Ügyfélszám

Hibát észlelt a szolgáltatásunkban?
Hogy minél előbb újra élvezhesse szolgáltatásunkat, kérjük, végezze el az alábbi lépéseket!

X

Analóg KTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a koax csatlakozó nem csúszott-e ki véletlenül a TV-készülékből vagy a fali aljzatból. Ha több TV-készüléke van, nézze meg, hogy minden készüléken jelentkezik-e a hiba.
  • Kérjük,nézze meg, hogy a csatornakiosztásában szerepel-e az adott TV-csatorna. Analóg kábeltévé csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Kérjük,hangolja újra a TV-készülékét.

Digitális KTV

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kártya helyesen van-e a vevőegységbe (set-top-box) helyezve
  • Kérjük, állítsa vissza a „Beállítások” menüben a gyári alapértékeket.
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az TV-előfizetésében szerepel-e a hiányolt TV-csatorna. Digitális kábeltévé-csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Amennyiben minden csatornán tapasztalja a problémát, áramtalanítsa (húzza ki, majd dugja vissza az aljzatba) a TV-készüléket és a vevőegységet (set-top-box), majd 20 másodperc várakozás után kapcsolja vissza a készülékeket!

IPTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük,ellenőrizze a modem kábeleit, a szűrőt (splitter) és azok csatlakozási pontjait!
  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a modem és a vevőegység (set-top-box) csatlakozása megfelelő-e!
  • Áramtalanítsa a modemet, majd a vevőegységet is, a visszakapcsolás előtt várjon 20másodpercet.
  • Először a modemet helyezze áram alá, majd ha minden LED folyamatosan világít, a vevőegységet/egységeket is egyesével.
  • Áramtalanítsa a modemet 1-2 percre, majd indítsa újra.
  • Ha csak néhány csatornát lát, kérjük a távirányítón a jobbra gomb megnyomásával, a listából válassza ki az összes TV-csatorna kategóriát, majd OK gomb lenyomásával megjelenik minden TV-csatorna.
    • Amennyiben csak közszolgálati adók láthatóak –díjtartozás miatt korlátozva van a szolgáltatás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1443- as hívószámon, hétfőn munkanapokon 08.00-20.00 óra között, keddtől péntekig 08.00-18.00 óra között.
    • Előfordulhat, hogy a „Gyerekzár” funkció miatt nem látja az adott csatornát/csatornákat: A főfelhasználónak lehetősége van a Gyerekzár PIN kód használatával alkalmilag vagy tartósan kikapcsolni a védelmet. A védett csatornán a kék gomb megnyomása után a rendszer kéri a főfelhasználói PIN kódot. A helyes PIN beírása után megjelenik az adott TV-csatorna. (Amennyiben Ön már beállított Gyerekzárat, akkor annak PIN kódját kell beírnia. Amennyiben elfelejtette ezt a kódot, úgy a Menüben a felhasználói PIN beírásával újabb Gyerekzár kódot tud megadni. Ha Önnél nincs beállítva a Gyerekzár funkció, akkor a felhasználói PIN-t kell beírnia a tiltás feloldásához. A felhasználói PIN-t a szerződésében találja.)

ADSL Internet

  • Kérjük, áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze le, hogy a csatlakozó kábel nem csúszott-e ki a modemből.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az ADSL modemből közvetlenül egy kábel menjen a számítógépbe! Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze a csatlakozási ikonban, hogy felhasználónevét és jelszavát helyesen írta-e be.
  • Kérjük,kapcsolja ki ideiglenesen tűzfalát, víruskeresőjét.
  • Tesztelje, hogy az oldalak másik böngésző programban betöltődnek-e.
  • Kérjük,ellenőrizze számítógépét, hogy véletlenül nem vírusos-e

Kábel internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a koax kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Optikai internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

VDSL internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Ha a hiba továbbra is fennáll, hívja a 1445-ös telefonszámot, vagy írjon nekünk üzenetet itt.