Ügyfélszolgálati iránytű

Ügyfélkapu

  • Szolgáltatásaim
  • Online ügyintézés
  • Számlainformációk

Még nem regisztrált?
Tegye meg most!

Regisztráció

Technikai információk

Technikai segítségre van szüksége szolgáltatásunkkal kapcsolatban? Leírások, beállítási segédletek és hibaelhárítás.
Technikai információk

Hogyan rendelje meg?

Rendelne, de nem tudja hogyan? Részletes információk az online, a telefonos és a személyes megrendelés folyamatáról.
Hogyan rendelje meg?

Gyakori kérdések

Kérdése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban? Leggyakrabban előforduló kérdések és válaszok.
Gyakori kérdések

Jelentkezzen be Invitel fiókjába






Elfelejtette jelszavát? | Regisztráljon itt

Új jelszó kérése




Ügyfélszolgálat regisztráció
















Ügyfélszám

Hibát észlelt a szolgáltatásunkban?
Hogy minél előbb újra élvezhesse szolgáltatásunkat, kérjük, végezze el az alábbi lépéseket!

X

Analóg KTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a koax csatlakozó nem csúszott-e ki véletlenül a TV-készülékből vagy a fali aljzatból. Ha több TV-készüléke van, nézze meg, hogy minden készüléken jelentkezik-e a hiba.
  • Kérjük,nézze meg, hogy a csatornakiosztásában szerepel-e az adott TV-csatorna. Analóg kábeltévé csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Kérjük,hangolja újra a TV-készülékét.

Digitális KTV

  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a kártya helyesen van-e a vevőegységbe (set-top-box) helyezve
  • Kérjük, állítsa vissza a „Beállítások” menüben a gyári alapértékeket.
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az TV-előfizetésében szerepel-e a hiányolt TV-csatorna. Digitális kábeltévé-csatornakiosztásunkat itt találja.
  • Amennyiben minden csatornán tapasztalja a problémát, áramtalanítsa (húzza ki, majd dugja vissza az aljzatba) a TV-készüléket és a vevőegységet (set-top-box), majd 20 másodperc várakozás után kapcsolja vissza a készülékeket!

IPTV

  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a kábelek helyesen vannak-e csatlakoztatva a készülékekhez!
  • Kérjük, kapcsolja be a készüléket, és ellenőrizze,hogy a SCART/HDMI kábel helyesen van-e csatlakoztatva a készülékhez!
  • Kérjük,ellenőrizze a modem kábeleit, a szűrőt (splitter) és azok csatlakozási pontjait!
  • Kérjük,ellenőrizze, hogy a modem és a vevőegység (set-top-box) csatlakozása megfelelő-e!
  • Áramtalanítsa a modemet, majd a vevőegységet is, a visszakapcsolás előtt várjon 20másodpercet.
  • Először a modemet helyezze áram alá, majd ha minden LED folyamatosan világít, a vevőegységet/egységeket is egyesével.
  • Áramtalanítsa a modemet 1-2 percre, majd indítsa újra.
  • Ha csak néhány csatornát lát, kérjük a távirányítón a jobbra gomb megnyomásával, a listából válassza ki az összes TV-csatorna kategóriát, majd OK gomb lenyomásával megjelenik minden TV-csatorna.
    • Amennyiben csak közszolgálati adók láthatóak –díjtartozás miatt korlátozva van a szolgáltatás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1443- as hívószámon, hétfőn munkanapokon 08.00-20.00 óra között, keddtől péntekig 08.00-18.00 óra között.
    • Előfordulhat, hogy a „Gyerekzár” funkció miatt nem látja az adott csatornát/csatornákat: A főfelhasználónak lehetősége van a Gyerekzár PIN kód használatával alkalmilag vagy tartósan kikapcsolni a védelmet. A védett csatornán a kék gomb megnyomása után a rendszer kéri a főfelhasználói PIN kódot. A helyes PIN beírása után megjelenik az adott TV-csatorna. (Amennyiben Ön már beállított Gyerekzárat, akkor annak PIN kódját kell beírnia. Amennyiben elfelejtette ezt a kódot, úgy a Menüben a felhasználói PIN beírásával újabb Gyerekzár kódot tud megadni. Ha Önnél nincs beállítva a Gyerekzár funkció, akkor a felhasználói PIN-t kell beírnia a tiltás feloldásához. A felhasználói PIN-t a szerződésében találja.)

ADSL Internet

  • Kérjük, áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze le, hogy a csatlakozó kábel nem csúszott-e ki a modemből.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy az ADSL modemből közvetlenül egy kábel menjen a számítógépbe! Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze a csatlakozási ikonban, hogy felhasználónevét és jelszavát helyesen írta-e be.
  • Kérjük,kapcsolja ki ideiglenesen tűzfalát, víruskeresőjét.
  • Tesztelje, hogy az oldalak másik böngésző programban betöltődnek-e.
  • Kérjük,ellenőrizze számítógépét, hogy véletlenül nem vírusos-e

Kábel internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a koax kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Optikai internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

VDSL internet

  • Javasoljuk,hogy áramtalanítsa a modemet, illetve ellenőrizze a tápfeszültség meglétét.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a optikai kábel megfelelően csatlakozik-e modeméhez.
  • Amennyiben megosztó eszközt (router, switch) használ a hálózatban, kösse közvetlenül össze a modemet egy számítógéppel és ismételje meg a csatlakozást!
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózati kapcsolatok között helyikapcsolata, hálókártyája megfelelően fel van-e telepítve, illetve működik-e.Engedélyezze, majd tiltsa lea hálózati kártyát, indítsa újra a modemet és a számítógépet.
  • Amennyiben minden megfelelő, kérjük, cserélje le a hálózati kábelt.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy számítógépe vírusmentes legyen

Ha a hiba továbbra is fennáll, hívja a 1445-ös telefonszámot, vagy írjon nekünk üzenetet itt.